TW blødninger

BabyNr2-2024

Forelsket i forumet
Fikk en del frisk blødning i tillegg til smerter i rygg i dag. Sitter nå på akutten og venter. Ble sendt hit av legen. Tatt X antall blodprøver. Kjenner jeg er kjempenervøs.
Noen andre som har hatt lignende opplevelse med godt utfall? 13+2

Fikk en del frisk blødning i tillegg til smerter i rygg i dag. Sitter nå på akutten og venter. Ble sendt hit av legen. Tatt X antall blodprøver. Kjenner jeg er kjempenervøs.

Ikke lignende erfaring, men har opplevd både SA(tidlig, 5+1) og MA nå nettopp(9+3, embryo 6+3). Ingen blødning, ble oppdaget på tul.

Krysser alt for at det er uskyldig for din del! Leser om flere som tror de har mistet, men så viser det seg å være hematom, etc. Sender deg en stor klem! Håper på det beste:)

Håper at alt er bra med babyen og at det er uskyldige blødninger ❤

TS her!

Jeg har nå kommet hjem fra sykehuset. Begynte å fossblø enda mer på sykehuset og ble livredd. Satt på eget rom på akutten i over 3 timer før gynekolog hadde mulighet...
Men baby har det fint enn så lenge! Strakk seg og var veldig aktiv :happy:
Gynekologen kunne se at det noe som blødde litt ved morkaka, så skal på ny kontroll på fredag!
Selv hun forventet ikke å se et liv i magen slik jeg hadde det, men det var jaggu liv der:D:D:D:D:D:D
Krysser fingrene for at det holder seg slik:dummy::dummy1::dummy::dummy1::dummy::dummy1::dummy::dummy1:

TS her!

Jeg har nå kommet hjem fra sykehuset. Begynte å fossblø enda mer på sykehuset og ble livredd. Satt på eget rom på akutten i over 3 timer før gynekolog hadde mulighet...
Gynekologen kunne se at det noe som blødde litt ved morkaka, så skal på ny kontroll på fredag!
Selv hun forventet ikke å se et liv i magen slik jeg hadde det, men det var jaggu liv der:D:D:D:D:D:D
Krysser fingrene for at det holder seg slik:dummy::dummy1::dummy::dummy1::dummy::dummy1::dummy::dummy1:
Huff så skummelt, og fryktelig å måtte vente så lenge på akutten! Godt å høre at alt stod bra til, håper det fortsetter å stå bra til! :) Godt du får oppfølging, så du kan føle deg trygg og ivaretatt :Heartred

TS her!

Så skummelt! Men bra baby har det fint :) krysser fingrene for at det fortsatt går bra på fredag og at blødningene stopper opp :Heartred:Heartred

Huff, så utrolig skummelt, tror neppe du har hatt en god dag i dag. Men veldig fint å lese at det er bra med lille, og lykke til med fredagens undersøkelse!

Jeg hadde en del blødninger i uke 5 og 6. Baby hadde det fint, men det dannet seg et hematom inni der som ikke forsvant på 6-7 uker. Det forsvant heldigvis, dog. :)

Så godt alt sto bra til med lille i magen:Heartred Lykke til på UL på fredag:Heartred

Jeg hadde massiv blødning i uke 15 i forrige svangerskap. Det var hematom som blødde fra og til i flere uker. Skikkelig ekkelt og skummelt. Heldigvis stoppet det opp i uke 17 og alt var som det skulle etter det :)

Back
Topp