TW blødninger - spørsmål

LivetsHemmelighet

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2022
:smiley-angry017
Jada, da sitter man der selv.. 12+3 og skulle tro man var trygg.
Vært hos legevakt ikveld, han fant fosterlyd på 158 så det er jo positivt, men vanskelig å tenke positivt når man kjenner det renner…. :sorry:
Skal inn til ultralyd imorgen, (planlagt før dette) men kjenner det blir en lang natt og lang morgen…


Forhåpentligvis bare litt såre slimhinner men akkurat nå vandrer hodet over alt:(

noen som har erfaring med blødning der det ikke er noe galt? Hvor mye blødde du og om du vet det kom fra samleie kom det rett etter eller noen timer etter?
 
Huff! Krysser fingrene for at alt ser fint ut på ul :Heartpink Jeg har hørt om flere som har blødd en del uten at det har vært noe galt. Men det er klart man blir bekymret!
 
Huff! Krysser fingrene for at alt ser fint ut på ul :Heartpink Jeg har hørt om flere som har blødd en del uten at det har vært noe galt. Men det er klart man blir bekymret!
Takk :Heartbigred enda ingen smerter og på tur til å finne senga nå, virker som det har stoppet så håper det :smiley-angelic001
Skal aldri ta lett på der andre er bekymret selv om det er normalt for å si det slik, dette var lite kjekt.
 
:smiley-angry017
Jada, da sitter man der selv.. 12+3 og skulle tro man var trygg.
Vært hos legevakt ikveld, han fant fosterlyd på 158 så det er jo positivt, men vanskelig å tenke positivt når man kjenner det renner…. :sorry:
Skal inn til ultralyd imorgen, (planlagt før dette) men kjenner det blir en lang natt og lang morgen…


Forhåpentligvis bare litt såre slimhinner men akkurat nå vandrer hodet over alt:(

noen som har erfaring med blødning der det ikke er noe galt? Hvor mye blødde du og om du vet det kom fra samleie kom det rett etter eller noen timer etter?

Jeg fikk blødning forrige uke (13+0). Ingen smerter annet enn mensmurring, og ingen klumper eller noe:confused:
Samboer var ganske kjapp med å tinge legevakt den natten for å sjekke med dem. Fikk beskjed om å ringe helsestasjon neste morgen. Endte opp med besøk hos gyn utpå formiddagen på torsdag, der vi fikk både se og høre et lite hjerte som banket fint:Heartred De fant vel ingen spesiell årsak til blødningen, men kan være fordi morkaken ligger langt nede..

Virket som kroppen min rett og slett hadde savnet å ha mensen..:bored:

Planlagt TUL i morgen, og krysser fingrene for at alt fremdeles ser bra ut:love7
 
Jeg fikk blødning forrige uke (13+0). Ingen smerter annet enn mensmurring, og ingen klumper eller noe:confused:
Samboer var ganske kjapp med å tinge legevakt den natten for å sjekke med dem. Fikk beskjed om å ringe helsestasjon neste morgen. Endte opp med besøk hos gyn utpå formiddagen på torsdag, der vi fikk både se og høre et lite hjerte som banket fint:Heartred De fant vel ingen spesiell årsak til blødningen, men kan være fordi morkaken ligger langt nede..

Virket som kroppen min rett og slett hadde savnet å ha mensen..:bored:

Planlagt TUL i morgen, og krysser fingrene for at alt fremdeles ser bra ut:love7

takk for oppløftende ord :Heartred:Heartred utrolig hvor lote som skal til men det hjelper faktisk utrolig mye :love2:love2

kan jo være samme her som hos deg for jeg rakk jo knapt å ha 2 ureglemessige blødninger før spira satt etter 8 år på prevansjon uten mensen :happy8

får du den TUL’en pga blødninger eller var den planlagt før?
 
Sender deg en klem:Heartred
Jeg blødde for ikke så mange ukene siden, en god del med klumper. Hadde heldigvis ul samme dag. Det var ingen fare, det kom fra morkaken som ligger over mormunn. Alt var fint. Hun sa det at blødninger er mer normalt men snakkes kanskje ikke like høyr om. :Heartred
 
takk for oppløftende ord :Heartred:Heartred utrolig hvor lote som skal til men det hjelper faktisk utrolig mye :love2:love2

kan jo være samme her som hos deg for jeg rakk jo knapt å ha 2 ureglemessige blødninger før spira satt etter 8 år på prevansjon uten mensen :happy8

får du den TUL’en pga blødninger eller var den planlagt før?

Ja, kan være. Slutta på pilla i slutten av januar, og hadde mens helt i begynnelsen av februar, så her var det tydeligvis ingen tenketid som skulle til:confused005

TUL jeg hadde i dag var planlagt, og alt så fint ut:happy: Var tydelig et lite krapyl som lå og bokset i morkaken:love7
Var ifølge dagens UL kommet lengre enn først antatt, så da blir det rutine-UL om ca 3 uker. Det gledes:love7
 
Alt var fint på ultralyd, og blødningen kom mest sannsynlig av samleie igår så senket skuldrene 100 hakk :love7
 
Back
Topp