Tw..? Blødning, svake tester

Sopha

Glad i forumet
Marsipanene 2019
I de andre svangerskapene har jeg hatt så sterke og tydelige tester. Egentlig ikke fått sterke streker denne gangen, men tenkte at egget var sluppet sent.
Har små blødninger nå, og litt vondt i magen, og akkurat tatt tester som ikke var superoverbevisende.

Hadde ikke planlagt flere barn, timingen var helt feil, men så ble det jo til at vi skulle beholde :( er 5+6 i dag.
20210212_141645.jpg

:Heartred
Off, ikke noe gøy med blødninger og evt svakere tester. Jeg ville tatt kontakt med lege, og fått målt HCG for å se om det er stigning eller om det synker..

Krysser fingrene for deg og håper det beste :Heartred

:Heartred
Off, ikke noe gøy med blødninger og evt svakere tester. Jeg ville tatt kontakt med lege, og fått målt HCG for å se om det er stigning eller om det synker..

Krysser fingrene for deg og håper det beste :Heartred
Takk! :Heartred
De har egentlig ikke blitt svakere, bare ikke så sterke

Forstår bekymringen din! Ville dratt til legen å få tatt hCG-måling med noen dagers mellomrom:Heartred

Som de andre sier, dra til lege og få tatt hCG. Nå får du neppe gjort det før mandag, men hvis du får sterke blødninger/smerter, kan du kontakte legevakten.

Det er nok over og ut for min oktober-bolle. Tok hcg i går som målte 47, og det er jo veldig lavt når man er 6+2.
Hadde en følelse fra start av at ikke alt var som det skulle være, men der var jo litt hyggelig å planlegge for en oktober-bolle da :)
Tar ikke så tungt på det, ser på det som at kroppen har ordnet opp, og så skal jeg kose meg med en øl i solveggen på vinterferie neste uke.

Masse lykke til, og takk for følget :Heartred

Det er nok over og ut for min oktober-bolle. Tok hcg i går som målte 47, og det er jo veldig lavt når man er 6+2.
Hadde en følelse fra start av at ikke alt var som det skulle være, men der var jo litt hyggelig å planlegge for en oktober-bolle da :)
Tar ikke så tungt på det, ser på det som at kroppen har ordnet opp, og så skal jeg kose meg med en øl i solveggen på vinterferie neste uke.

Trist.. men godt at kroppen ordner opp.
Gode tanker til deg ♥️

Håper spiren sitter neste gang❤️❤️❤️

Back
Topp