tvtitting og barna

x1xBitzyh

Forumet er livet
helsesøster sa til meg i stad at unger ikke skal få se på tv fordi det gir de mareritt på natta.. også av noe barnetv.. [8|]

jeg tenkte bare eeeeh[8|]

NÆH!!! gutten min har mareritt om monster en skjelden gang.. men det har han fått fra barnehagen når de leker å skremmer hverandre... når han ser tv forklarer jeg han hva det er å at det bare et tull.. å det virker som han forstår det når vi snakker sammen [;)] 

Det fikk jeg også beskjed om, da snuppa begynte å fortelle HS om madagaskar filmen sin. At marty var zebra og alex var løve. HS kikket dumt på meg og sa i en ganske krass tone; "Du lar vel ikke Haily se på filmen alene? For det gir ho bare mareritt! Og om hun skal se på barnetv må du sitte med ho, for det er mye skummelt som vises nå om dagen"

Jaja tenkte jeg bare da, snuppa mi har enda ikke hatt noe mareritt..[8D]

nettopp...

Ble bare litt satt ut.. [8D] Vi lar jo ikke jenta se på alt, men jeg tror ikke helt på at drømmehagen skal gi henne mareritt [8D]

ORIGINAL: Bitzyh

nettopp...

Ble bare litt satt ut.. [8D] Vi lar jo ikke jenta se på alt, men jeg tror ikke helt på at drømmehagen skal gi henne mareritt [8D]

haha jo jo !!! kan jo få varige men av hinkelpinkel, makkapakka og hopsideisi [8D]

Her er det kun drømmehagen å barnetv vesla ser på, men det sendes mye rart for barn som sikkert kan virke skummelt for di små.

Back
Topp