Tvserier

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
En del av oss sitter/ligger en del i sofaen disse dagene og en god stund fremover... tenkte vi kunne tipse hverandre om gode serier. Si gjerne litt om sjangeren :)

Aåjeg anbefaler 'nytt liv i west end'. Handler om jordmødre i london på 50tallet og fremover. Koselig og tåredryppende. Litt brutale skjebner iblant. 9sesonger :O
 
Her går det i Atypical og Sentralbordjentene på netflix. Sistnevnte er spansk, litt snodig, men den fenget meg fra 1. sesong :happy:
 
En del av oss sitter/ligger en del i sofaen disse dagene og en god stund fremover... tenkte vi kunne tipse hverandre om gode serier. Si gjerne litt om sjangeren :)

Aåjeg anbefaler 'nytt liv i west end'. Handler om jordmødre i london på 50tallet og fremover. Koselig og tåredryppende. Litt brutale skjebner iblant. 9sesonger :O

Serien som typen på profilbildet ditt er fra er jo den beste :D Kan jo bare se de 917 episodene noen ganger så har du underholdning resten av svangerskapet :p


Har blitt veldig glad i serier om "verdens undergang" og lignende, så akkurat sett ferdig Under the Dome og Salvation på netflix
 
Game of thrones er absolutt verdt å se. Regner med den ligger ute ett sted på disse streamesidene. Jeg har den på DVD hehe.
 
Damerserier elsker jeg... Fosters på Netflix og Younger på tv2❤️
 
Favorittene her er How I Met your mother, New Girl, One Tree Hill, Greys Anatomy..og akkurat nå ser jeg friends :D
 
Åhåå spør dronninga av Netflix her :joyful:
Serier som bare MÅ sees: The affair, Rectify, Bloodline, Dr. Foster, Ozark.
The Affair er bare så sykt bra dameserie!
 
Forrige svangerskap så jeg hele The Good Wife på Netflix! Den barer lenge og er sykt bra vet jeg flere som syns
 
Serien som typen på profilbildet ditt er fra er jo den beste :D Kan jo bare se de 917 episodene noen ganger så har du underholdning resten av svangerskapet :p


Har blitt veldig glad i serier om "verdens undergang" og lignende, så akkurat sett ferdig Under the Dome og Salvation på netflix

Haha, good point! Er ikke halvveis engang :O greia er at jeg strikker mens jeg ser på serier, men når det ikke er et språk jeg kan mer enn et titalls ord av må jeg se på skjermen heletiden :p

Under the dome har jeg sett piloten av. Verdt et nytt forsøk :)
 
Her går det i Atypical og Sentralbordjentene på netflix. Sistnevnte er spansk, litt snodig, men den fenget meg fra 1. sesong :happy:

Ja første har jeg akkurat begynt på, litt trist men fin også <3

Sistnevnte har jeg også begynt på, men glemt litt bort :O
 
Ja første har jeg akkurat begynt på, litt trist men fin også <3

Sistnevnte har jeg også begynt på, men glemt litt bort :O
Er så greit når man først finner noe man liker, men er noe drit når man går tom for episoder :hilarious: Og så har man de seriene som man ikke faller heeelt for, men som er ok når ingenting annet funker :shy:
 
Haha, good point! Er ikke halvveis engang :O greia er at jeg strikker mens jeg ser på serier, men når det ikke er et språk jeg kan mer enn et titalls ord av må jeg se på skjermen heletiden :p

Under the dome har jeg sett piloten av. Verdt et nytt forsøk :)

Ååh, da har du mye å glede deg til! Det blir bare bedre og bedre. Eneste jeg misliker litt er at arc'ene kan være litt lange innimellom, men det er alltid en grunn for det som du finner ut av senere :D

Ble ikke særlig interessert av piloten jeg heller, men utti episode 3 måtte jeg bare se ferdig hele :p
 
Så fint med tips! Her er noen serier jeg liker:
A handmaids tail (HBO)
Atypical
The end of the fucking world (hvis man liker litt sære serier)
Orange is the new black
Bloodline
Game of Thrones
Arrested development (igjen, veldig sært [emoji12])
Big little lies (HBO) - veldig bra!
Mad Men
Dag
 
Ååh, da har du mye å glede deg til! Det blir bare bedre og bedre. Eneste jeg misliker litt er at arc'ene kan være litt lange innimellom, men det er alltid en grunn for det som du finner ut av senere :D

Ble ikke særlig interessert av piloten jeg heller, men utti episode 3 måtte jeg bare se ferdig hele :p

Hmmm, får bare lære meg japansk da så jeg får strikka :O
 
Akkurat nå går det i sons of anarchy og the 100 her Venter på nye sesonger av got og the handmaid’s tail!
 
Ååh, da har du mye å glede deg til! Det blir bare bedre og bedre. Eneste jeg misliker litt er at arc'ene kan være litt lange innimellom, men det er alltid en grunn for det som du finner ut av senere :D

Ble ikke særlig interessert av piloten jeg heller, men utti episode 3 måtte jeg bare se ferdig hele :p

Fant ikke den anime-streaming siden jeg brukte for mange år siden. Men jeg fant ut at det er laget film av favoritten min, og den ligger på netflix :O
 
Back
Topp