Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er skikkelig varierende hehe. Frustrerte fruer, Sopranos. Dexter, the walking dead. Lie to me. Big bang teori. Sons of anarki.![]()
Jeg har sett alt av pretty little liars selvFlaut å si det , men var hekta på pretty littel liars også. Finnes det noen fler slike jente serier? Trenger noe som jeg kan se alene hehe
Suits og breaking bad er knall braOK! Da kan jeg hvertfall anbefale litt av det jeg ser for tiden (jeg ser jo egentlig alt.... )
suits, white collar (gutteserier stilige), the lying game (jenteserie drama!), 2 broke girls (jente komedie), og hva med Homeland (spenning, FBI og terrorisme) og Breaking bad (drugs, mange sesonger!) ?
Californication er en knall bra serieMye forskjellig. Fast er: Home and awayp), grey's, californication og cougar town. Var stor fan av One Tree Hill, men det er jo over :/ Ellers ser jeg 71 grader nord og sirkus Northug for tiden
![]()
Du vet PLL går hver tirsdag på abc family? Så ganske vanskelig å ha sett altJeg har sett alt av pretty little liars selv
Samme kanal viser The Lying Game rett før PPL, beregnet på samme publikum! Ville testa det jeg da![]()
Mener selvfølgelig alt som er kommet daDu vet PLL går hver tirsdag på abc family? Så ganske vanskelig å ha sett alt
Jeg ser på/har sett:
2 broke girls
Bones
The client list
Frustrerte fruer
Greys anatomy
Hart of dixie
New girl
Pretty little liars
Switched at birth
Teen wolf
The lying game
The vampire diaries
The secret life of an american teenager
Hehe, er jo såå spennende daMener selvfølgelig alt som er kommet dajeg kan jo ikke se inn i fremtiden ^^
Jeg tror White Collar er ganske inspirert av Suits! Det er liksom samme type stil. En eldre, en yngre. fra samme tvkanal også!Suits og breaking bad er knall braskal få testet ut resten du har skrevet her
takk Gud for amerikanske netflix når man er sykemeldt
![]()
Jeg er ikke sikker på når det kommer ut. Men tror ikke de kommer fult så fort.Jeg tror White Collar er ganske inspirert av Suits! Det er liksom samme type stil. En eldre, en yngre. fra samme tvkanal også!Men ja, amerikansk netflix er flott, kommer alt dagen etter det har vært på tv i USA der eller?
Hihi ja! Hver dagCalifornication er en knall bra seriegår home and away enda? Hehe
Har lurt litt på å begynne å se graysSer bare på grays og pp jeg.... så tirsdagen er tv min![]()
Sent from my GT-P7310 using BV Forum