Tvserier

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Hvilke tvserier følger dere med på? Har dere noen anbefalinger av de som er litt nyere?

Hvordan serier liker du da? Jeg har masse forslag ^^

Det er skikkelig varierende hehe. Frustrerte fruer, Sopranos. Dexter, the walking dead. Lie to me. Big bang teori. Sons of anarki. :)

Det er skikkelig varierende hehe. Frustrerte fruer, Sopranos. Dexter, the walking dead. Lie to me. Big bang teori. Sons of anarki. :)

OK! Da kan jeg hvertfall anbefale litt av det jeg ser for tiden (jeg ser jo egentlig alt.... )

suits, white collar (gutteserier stilige), the lying game (jenteserie drama!), 2 broke girls (jente komedie), og hva med Homeland (spenning, FBI og terrorisme) og Breaking bad (drugs, mange sesonger!) ?

Mye forskjellig. Fast er: Home and away (:p), grey's, californication og cougar town. Var stor fan av One Tree Hill, men det er jo over :/ Ellers ser jeg 71 grader nord og sirkus Northug for tiden :)

Flaut å si det , men var hekta på pretty littel liars også. Finnes det noen fler slike jente serier? Trenger noe som jeg kan se alene hehe

Flaut å si det , men var hekta på pretty littel liars også. Finnes det noen fler slike jente serier? Trenger noe som jeg kan se alene hehe
Jeg har sett alt av pretty little liars selv :p

Samme kanal viser The Lying Game rett før PPL, beregnet på samme publikum! Ville testa det jeg da ;)

Ellers har jeg blitt anbefalt Girls (en og en halv sesong ute).
Jeg har sett nesten Alt men vet ikke om jeg er helt overbevist.. Men verdt å forsøke!

OK! Da kan jeg hvertfall anbefale litt av det jeg ser for tiden (jeg ser jo egentlig alt.... )

suits, white collar (gutteserier stilige), the lying game (jenteserie drama!), 2 broke girls (jente komedie), og hva med Homeland (spenning, FBI og terrorisme) og Breaking bad (drugs, mange sesonger!) ?
Suits og breaking bad er knall bra :) skal få testet ut resten du har skrevet her :) takk Gud for amerikanske netflix når man er sykemeldt :)

Mye forskjellig. Fast er: Home and away (:p), grey's, californication og cougar town. Var stor fan av One Tree Hill, men det er jo over :/ Ellers ser jeg 71 grader nord og sirkus Northug for tiden :)
Californication er en knall bra serie :) går home and away enda? Hehe

Jeg har sett alt av pretty little liars selv :p

Samme kanal viser The Lying Game rett før PPL, beregnet på samme publikum! Ville testa det jeg da ;)
Du vet PLL går hver tirsdag på abc family? Så ganske vanskelig å ha sett alt :p

Jeg ser på/har sett:
2 broke girls
Bones
The client list
Frustrerte fruer
Greys anatomy
Hart of dixie
New girl
Pretty little liars
Switched at birth
Teen wolf
The lying game
The vampire diaries
The secret life of an american teenager

Her går det i The OC, One Three Hill, Hotel Cæsar, Greys til vanlig.... Ser de på nett og DVD da. Fødeavdelingen er vel det eneste jeg ser på tv akkurat nå.

Du vet PLL går hver tirsdag på abc family? Så ganske vanskelig å ha sett alt :p

Jeg ser på/har sett:
2 broke girls
Bones
The client list
Frustrerte fruer
Greys anatomy
Hart of dixie
New girl
Pretty little liars
Switched at birth
Teen wolf
The lying game
The vampire diaries
The secret life of an american teenager
Mener selvfølgelig alt som er kommet da :p jeg kan jo ikke se inn i fremtiden ^^

Suits og breaking bad er knall bra :) skal få testet ut resten du har skrevet her :) takk Gud for amerikanske netflix når man er sykemeldt :)
Jeg tror White Collar er ganske inspirert av Suits! Det er liksom samme type stil. En eldre, en yngre. fra samme tvkanal også! :D Men ja, amerikansk netflix er flott, kommer alt dagen etter det har vært på tv i USA der eller?

Jeg tror White Collar er ganske inspirert av Suits! Det er liksom samme type stil. En eldre, en yngre. fra samme tvkanal også! :D Men ja, amerikansk netflix er flott, kommer alt dagen etter det har vært på tv i USA der eller?
Jeg er ikke sikker på når det kommer ut. Men tror ikke de kommer fult så fort.

Californication er en knall bra serie :) går home and away enda? Hehe
Hihi ja! Hver dag ;) Jeg ser på nett da, så ligger flere hundre foran. :P

Eg følger kun med på hotel C, home and away(det som går i australia) og criminal minds.. fulgte med på masse før men ikkje noe særlig no lengre... Hadde håpt body of proof skulle begynne igjen.. noen som vet om den går på nett? Sesong 2 altså:)

Ser bare på grays og pp jeg.... så tirsdagen er tv min:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ser bare på grays og pp jeg.... så tirsdagen er tv min:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Har lurt litt på å begynne å se grays :) mange som liker den serien

Back
Topp