Tvprogramme på liv og død

Tessababy

Elsker forumet
Septembermødre <3
Har dere sett det..??

Heftige saker. . Hormonene strømmer på..:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg følger med :)
 
Jeg har sett alle episodene og synes det et fantastisk ekte!
 
Syns det er en veldig bra serie
 
Jobba på sjukehus å lar alle følelsane som blir stengt av på jobb strømma på:-p hjelpe Ikkje at eg e hormonell i tillegg:-p
 
På tide med et sånnet program!
Syns det er blitt en dårlig trend her til lands med å klage på helsevesenet.
Alle går bare å syter om hvor lange ventetider det er, om feilbehandlinger osv osv.
Konstant det negative som trekkes frem. Aldri hvor mange liv som er blitt reddet, eller livskvaliteter som er blitt betraktelig hevet.

Glemmer for det første å tenke på at det er faktisk bare mennesker de som er leger og kirurger og sykepleiere.
Vi burde være takknemlige for at noen orker å ha en sånnen jobb.

Og når det kommer til livstruende sykdommer så er norge blandt de beste i verden! Da går det kjapt!
Ei på jobben fikk påvist kreft i nyren på torsdag og tirsdagen etterpå var hun operert og kreftfri. Er jo helt fantastisk!
Det er når det ikke er livstruende skader det tar lang tid. Fordi de som virkelig trenger det blir prioritert.
Og hadde du som pasient med et ødelagt kne fått valget om legen skulle operere deg eller en med livstruende skader så hadde du faktisk valgt det samme. Liker jeg å tro i hvert fall :)

Nesten ingen som har så bra helsevesen som vi i dette landet :) Burde blitt påminnet dette mye før og oftere :D
Er så lett å glemme når det blir trukket frem så mye negativt hele veien.

Og nei, jobber ikke selv i helsevesenet :) har bare fått øynene opp for hvor bra vi har det :D
 
Ja, må få med meg det programmet. Fantastisk bra.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Søren altså, har gått glipp av dette. Må få med meg neste episodene!
 
Back
Topp