Tvnorge nå

*p!nk smile*

Forumet er livet
Ohh my[8|]

Negativ?? eller sjokka?[:-]

ORIGINAL: Heijdii

Negativ?? eller sjokka?[:-]

Litt sjokka...de er så små[&:]

Okei, måtte bare høre![:)]

ORIGINAL: Heijdii

Okei, måtte bare høre![:)]

Hehe[;)]

Utrolig at det går an å føle seg feil kjønn så tidlig!
Josy ser jo helt tydelig ut som en jente også, tviler ikke et sekund på at hun kun føler seg som jente.
Stakkars som ville klippe av tissen sin...[:o]

ORIGINAL: engle_mamma

Jeg må virkelig si at jeg synes det er så flott av foreldrene og virkelig akseptere dette her og hjelpe barna til å vokse opp som en jente som de vil være og la de få være dem de er[:)][:)]

Jeg må jo innrømme at jeg ble skikkelig sjokket over hvor små de er og hvor små de faktisk var når de startet med å se at de er jenter og ikke gutter.

Helt enigmed deg jeg!![:)]

ORIGINAL: engle_mamma

Jeg må virkelig si at jeg synes det er så flott av foreldrene og virkelig akseptere dette her og hjelpe barna til å vokse opp som en jente som de vil være og la de få være dem de er[:)][:)]

Jeg må jo innrømme at jeg ble skikkelig sjokket over hvor små de er og hvor små de faktisk var når de startet med å se at de er jenter og ikke gutter.

Enig med deg..

Som de sier, det er jo faktisk de som har tatt livet sitt for de ikke var som de følte seg...

Enig i det at det er bra at foreldrene støtter dem[:)] Men at de er så unge, og føler allerede da at de er født med feil kjønn, det er jo litt... Ja, hva skal man si? Oppsiktsvekkende? Er jo på en måte bra at de finner det ut så tidlig, så de ikke oppdager i 50-årene at "Ops, jeg er jo ikke den jeg vil være" liksom[8D] Men synes på en annen måte at det er litt tidlig at de faktisk behandler barn i så lav alder for noe slikt... Jaja, de får jo gjøre det de føler er riktig for seg selv[:)]

Back
Topp