TVN

FrøkenFryken

Gift med forumet
[:(] Blir så sint og lei meg på de søte små guttene sine vegne [:(]

ka skjer?[8|]

Fikk klump i halsen når hun begyndte å gråte fordi det var gutt og ikke jente.[:(] Stakkars gutt hvis han får se opptaket en gang i fremtiden. menmen, hun blir nok like glad i han uansett.. [:)]

ORIGINAL: Gudle i magen

ka skjer?[8|]

Noen som bare vil ha jenter, har fått flere gutter og gråter og styrer når jenta ikke kommer [:(] Kan ta alle guttene jeg, går helt fint det

ORIGINAL: Alexandra AtDetVar

ORIGINAL: FrøkenFryken

Hun sitter ved siden av gutten sin og gråter [:(]

Det er ikke mulig [:@]
Dette får gutten se når han blir gammel nok.
Ikke at det har noe å si, han har vel allerede fått føle det på kroppen at han var uønsket.
Gjentar meg selv, det er ikke mulig [:@]

Begynnte seriøst å gråte jeg [:(]

Herregud da![:@] Ka feiler folk. Dei sku ikkje fått lov til å ha noe unge! Stakkars unge[:(] sku ønska mora sa til hu at hu sku ønska du ikkje kom til verden. Onde menneske! Eg er bare sjeleglad for unge er velskapt. so samma da om det er jenta eller gutt. Vil elska ungen lika høgt uansett!

Jeg hater sånne mennesker!!![:@] Det er så teit å ville ha jente fordi man kan dolle dem opp! De er da faen ikke dokker! Kjøp heller ei bikkje!

ORIGINAL: TampongUnni

Jeg hater sånne mennesker!!![:@] Det er så teit å ville ha jente fordi man kan dolle dem opp! De er da faen ikke dokker! Kjøp heller ei bikkje!

Eller ei DUKKE [:@]

Back
Topp