Tvingte sambo på apoteket

Bina

Pine Bina
VIP
For jeg måtte ha en test. roe ned nervene litt [8D]

Fine CB med uker viser GRAVID 3+

Mage følelsen sier dette skal gå denne gangen iforhold til hva det har gjort før [:D]

Me happy!

Så Bra da Bina. Dette skal gå den riktige veien for oss alle snuppene her inne. Gleder meg masse til tiden vi har fremover [:D]

Så Bra snuppa! [:D]

Åååh, så bra Bina! [:)][:)] Deilig å se at hcgèt stiger! [:D]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Ja, det er veldig deilig å se det stiger [:D] blir jo veldig beroliget med tanke på at jeg har mistet hver gang rundt denne tiden [;)]

ORIGINAL: Bina

Ja, det er veldig deilig å se det stiger [:D] blir jo veldig beroliget med tanke på at jeg har mistet hver gang rundt denne tiden [;)]

Vet hva du mener. Var rundt denne tiden jeg mista de 2 gangene i år jeg og. Så man blir tryggere av å se at hcgèt stiger ja [:)] Det SKAL gå bra for oss denne gangen! [:)]

ORIGINAL: SunShin

Så Bra snuppa! [:D]

ORIGINAL: Bina

Vet hva du mener. Var rundt denne tiden jeg mista de 2 gangene i år jeg og. Så man blir tryggere av å se at hcgèt stiger ja [:)] Det SKAL gå bra for oss denne gangen! [:)]
Har en veldig god følelse denne gangen enn det jeg har hatt de andre gangene [:D] så ja, jeg og er veldig sikker på at alt skal gå bra for oss[:D] Det må det bare [:D]

gøy gøy gøy....[;)]

ORIGINAL: Bebibooms

gøy gøy gøy....[;)]

ORIGINAL: Tinan

Så Bra da Bina. Dette skal gå den riktige veien for oss alle snuppene her inne. Gleder meg masse til tiden vi har fremover [:D]

jeg og har en goood magefølelse:) denne gangen skal jeg bli mamma og min kjære skal bli pappa:)

ORIGINAL: Bebibooms

gøy gøy gøy....[;)]

Så flott at hcg stiger:) Deilig å få bekreftelse på at alt er som det skal vere:)

Back
Topp