Tvillingvogner

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Sikkert teit spørsmål, men må bare spørre.. For satt og tenkte litt på det igår - hvor gjør man av de vognene? Ser liksom for meg at de ikke passer i inngangsdøra inn til huset[8D] 
En "enkel" vogn får jeg plass til og kan stå i gangen, men dersom det er 2... DA har jeg et lite problem[8D]

ORIGINAL: Frk.Mamma

tvilling vognene er ikke så veldig mye større en vanlig vogn og de går inn helt vanlige dører, men sitte/ligge plassen for babyen er mye mindre.

Okey, så bare for meg igår at de er litt større.. hehe.. Fikk jo ikke sove engang igår for vridde hodet mitt... hehe[8D]

ORIGINAL: **Mystery**

svigerinnen min har en som er større enn vanlig vogn... og den står bare i garasjen...

Har liksom ikke noen andre steder å sette vogna enn å ta den inn i gangen[8D]
Nå er det vel mest sannsynlig bare 1 inni magen - men av en eller annen grunn klarte jeg ikk å legge vekk den tanken igår.. hehe[8D]

snuppa mi kommer til å ha den sportsvogna si i barnehagen og så får tvillingvogna stå i garasjen eller bilen, har ikke plass til den i gangen og får den heller ikke opp trappa (den vogn-tilrettelagte delen av trappa passer kun til enkeltvogner)..

"God"- hjelp jeg skal bli to-barnsmor, blir litt å planlegge og være litt i "forkant" med..[;)][:D][:D][:D] men så koselig og.. og slitsomt....

Back
Topp