Tvillingvogn

Hanne79

Elsker forumet
Vi begynner å bli noen brukere av tvillingforumet og tenkte kanskje det hadde vært greit å starte litt flere tråder etter hvert.

Så jeg lurer på hvilken vogn dere har kjøpt, og hvorfor dere har valgt akkurat denne. Legg gjerne med bilder.

Vi har kjøpt emmaljunga duovogn 2005 modell. Blå bagdel, og svart sportsdel. Valgte denne vogna fordi jeg vil de skal få ligge sammen i vogna i 1 bag, og fordi de ligger trygt og godt for vær og vind i den. Også ønsket jeg en klassisk vogn, og ikke en 3-hjuling. Skal få tatt noen bilder etterhvert og få lagt dem inn.

Hei. Vi skal kjøpe en Urban Jungle vogn. Jeg var å kikket litt rundt. Og vi falt begge to helt pladask for denne vognen. Den var så lett å trille og styre. Men den koster jo en del penger da. Bare vogna koster 7695 kr + at man må kjøpe bag eller bager. Vi skal ha en sånn i helt sort med 2 bager. Dette fordi at jeg føler at det blir litt lettere å bære med seg inn osv. Alt er jo smak og behag. Godt er jo det. Ellers ville det ha blitt lite å velge i mellom.

Har hørt mye bra om urban jungle. Dyrt blir det med ny tvillingvogn uansett. Vi måtte ut med 10000 for vogna våres.

Jeg har oxo tvillingvogn på grunn av at ungene kom så tett. Jeg har en carena 3 hjuling. Det er en sportsvogn, men bruker en softbag til minstemann. Går veldig greit det.

Er en ting som er dumt med tvillingvogn da....... Er ikke alltid så lett å komme fram over alt....... I noen butikker kommer jeg ikke ut ved kassene......[8|]

Jeg har funnet en kjempefin tvilling/søskenvogn i sverige. Den heter Baby Travel...

Her er spesifikasjonene til den:

Information om Tvilling/syskon Jogger Easy Drive
För familjen som har behov att köra 2 barn samtidigt. Tvilling/syskonjogger med ställbara ryggar med fullt liggläge. Luftdäck med tuffa aluminiumfälgar. Tvilling-frambåge medföljer. Vikt ca 17,8 kg. Bredd 73 cm. För barn upp till 18 kg, maxbelastning 36 kg. Nu ännu smidigare med svängbara framhjul som även kan låsas i fast läge. Finns i flera färger med insydda reflexer.

Som du ser er den vel så bra som OTH sin, den veier litt mer men er til gjengjeld mye billigere...vi skal kjøpe en nå og må "bare" ut med 4000 norske kroner. Det er t.o.m med en hardbag!!!

Vi så denne på babyproffsen i sverige (det ligger på norby køpsenter rett etter svinesund) der hadde de også OTH sin så vi fikk prøvd de opp mot hverandre. Etter min mening var Baby Travel et like godt alternativ til 6000 kr billigere penge.

Jeg klarte ikke laste opp bilde men du kan gå inn på www.babyproffsen.se

Hilsen snart 2 barnsmor

eg har fremdeles slik vogn eg:) veit ikkje ke den heite:/ men e vertfal ein fellesbag å felles voksipose:) synst det virka so trygt å godt for ungane å ligga ilag oppi der:)

Back
Topp