tvillingvogn

Xena87

Elsker forumet
hr bestemt meg for å kjøpe en tvillingvogn, har ikke serfikat (sambo har da) tenkte det hadde vært greit å spandere på oss en bra tvillingvogn. guttungen er 2 år og 3 mnd når bebissen kommer. har også bestemt meg at eg skal redusere brnehage plssen til guttungen til 50% mens eg er hjemmeværende. så da trenger eg en rimelig bra vogn til når eg skal ha ungene med meg alle veier ;) noen som hr noen å anbefale?? vil t den skal være lett og ta lite plass bilen. (har ikke stasjonsvogn , men har gått kjempe greit å slenge inn vogna baki der. 

tror heller jeg hadde spandert på meg ett ståbrett jeg til størstemann. [:)]
men har hørt om ei carena tvillingvogn, spør på generell kansje, de vet mere der [;)]

vi har carena tvillingvogn og den går akkuratt så vidt inn i vår stasjonsvogn.. men er ikke så veldig stort bagasje rom der da. men.. større enn en vanlig bil

ORIGINAL: Tinha

vi har carena tvillingvogn og den går akkuratt så vidt inn i vår stasjonsvogn.. men er ikke så veldig stort bagasje rom der da. men.. større enn en vanlig bil

spørs om det finnes lett sammenklapsbare tvllingvogn som fordufter til ingenting ;) høhø

tror ikke det er det vi har.. vi kjøpte den brukt,.. skal brukes som søskenvogn. er mye avsted med ungene alene jeg og da må jeg ha de i vogn..ellers er nok snuppa over alle hauger, tenker på sånn som i dyreparken å sånn

er vel søsken vogn eg også skal ha... en bag og en sportsdel..på ein mååde.. hmmm.. 

Jeg tror vi skal ha oss Troller tvillingvogn. Tulla her er 1år og 9mnd når nurket kommer og vi prøver å klare oss med 1 bil så lenge vi kan[;)]
Vi bor i gåavstand til både barnehage og alt vi trenger av butikker, så tenkte en tvillingvogn tar seg av det vi trenger[:)]

http://viewer.zmags.com/publication/357839a6#/357839a6/30

OTH og TFK sine tvillingvogner er veldig fine[:)]
Kan sikkert gjøre et kupp på Finn[;)]

OTH er veldig bra, men kanskje vanskelig å få inn i en vanlig bil. Jeg hadde carena som er en billig enkel vogn når jeg var dagmamma. den ble veldig liten sammenslått, så den gikk inn i min lille bil. Det går ikke ann å ha bag på den vogna, blir isåfall softbag. men holder nok med en god pose oppi:)

Back
Topp