Tvillingvogn

Fru.reb

Forelsket i forumet
Hei . Vi er så usikre på om vi skal ha tvillingvogn eller ei . Når babyen kommer er minstemann 2 år og 3 måneder. Han er ekstremt aktiv og vi er avgårde og handler på senter så må han sitte i vogna hvis ikke er han overalt . Uansett veldig usikker om vi skal kjøpe eller ei . Noen innspill eller erfaringer ?

Spørs kanskje hvor mye du er alene med barna? [emoji4] Jeg kjøpte tvillingvogn når vi fikk nr 2, det er nesten to år mellom de. Men da gikk ikke eldste i bhg og jeg var mye på tur med begge to alene så det var kjekt å ha.

Følger denne da jeg selv er usikker! Her blir kommende storesøster 2 år og 2 mnd når neste kommer. Har ei venninne med lik aldersforskjell og vet at hun ikke kjøpte tvillingvogn

Hos oss var det 2 år og 4 mnder mellom de to største. Vi kjøpte en billig tvillingvogn av noen vi kjente. Husker ikke helt merket, men var ingen fancy vogn av noe slag. Men det var veldig praktisk. Da kunne vi trille til barnehagen med storebror, vi gikk turer og ellers da vi var ute på ting. Men så lenge den var billig og brukt gjorde det liksom ikke noe om vi ikke brukte den heller.
For oss var dette en grei løsning å holde styr på begge barna da vi var ute på ting.

Back
Topp