Tvillingvogn

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Vi venter tvillinger og lurer derfor på hvilken vogn vi burde velge av Emmaljunga dobbel Viking og Bugaboo donkey? Det er de eneste tvillingvognene man kan snu sportsdelen mot seg, så det blir en av de to uansett. :)

Dobbel viking med lufthjul! Vognene er veldig like, men emmaljungaen har skrittstropp på sportsdelen. Veldig greit slik at du ikke ALLTID må bruke selene, og uten at de da kan krype ut under bøylen. Også er den billigere.

Dobbel viking med lufthjul! Vognene er veldig like, men emmaljungaen har skrittstropp på sportsdelen. Veldig greit slik at du ikke ALLTID må bruke selene, og uten at de da kan krype ut under bøylen. Også er den billigere.
Billigere er den ikke nei, har vært å sett på begge vognene i dag og de er ca like i pris. Syns emmaljunga sin er tyngre enn Bugaboo, men så liker jeg sportsdelen til emmaljunga bedre

Jeg kjøpte min i høst og da var emmaljunga billigst hvertfall... Sett opp en liste over hva du synes er viktig i forhold til hvor du bor og se hvilken som "vinner"!

Jeg har Bugaboo Donkey og har vært kjempefornøyd med den. Lett og grei og trille. Funker på snø også med låste hjul. Veldig kjekt at den kan slås sammen til enkeltvogn + korg. Fint når jeg bare skulle ha med en av tvillingene, og bruker den nå til lillebror.

Back
Topp