Tvillingvogn

Er det nokon som veit om Emmaljunga og Simo har tvillingvogner. Me bur meir og mindre i skogen, me treng ei solid vogn, med store gode hjul. Nokon som veit om gode tvilling barnevogner ?

Tvillinger ventes 8 Juni 2014

Teutonia har ei stødige gode me gode hjul, ellers så e der TFK som mangen her inne skrøyde av. Ellers e der vel og mountain buggy som ska ver godt på terreng :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

"Me bur meir og mindre i skogen, me treng ei solid vogn, med store gode hjul."

Trodde mannen din bodde på pleiehjem og du kun så han 2 ganger i året siden han var så syk! I går før profilen din ble slettet hørte du til Juni forumet, nå henger du på Mai forumet. Hva i alle dager får du ut av å trolle på denne måten???

Hilsen ei som faktisk er gravid og hormonell og irriterer seg over folk som holder på slik som du gjør!!!

I går skrev du at dere venter deres første barn inne på presentasjonstråden, og så skriver du at dere skal ha tvillinger i tvillingtråden....skal dere ha EN eller TO? vanskelig å bestemme seg?

Ante ugler i mosen med en gang dette nicket PLUTSELIG dukket opp etter sletting i går..

LAVMÅL!

Last edited:
hahaha herlig :D

Ironi kalles det OptimistHoppa! Trenger ikke gi negativ feedback av den grunn *liker ikke*

.

Last edited:
Er ikkje tvillingvognene til Emmaljunga veldig dyre. Me ( eg og mine foreldre deler hus no når eg venter på at leigetakarane skal flytte ut av leiligheten eg eiger) Begge bustader er i skogkanten ja. Vart anbefalt TFK tvillingvognene, korleis er baggane på dei ?

Ser du ikke kommentarene skrevet ovenfor her? Kanskje du bør svare på de før du fortsetter å gnage om de vognene, som at ingenting lissom har skjedd????????

Sent from my iPhone using BV Forum

Ironi kalles det OptimistHoppa! Trenger ikke gi negativ feedback av den grunn *liker ikke*

Hei! Så denne tilfeldigvis! Har jeg gitt negativ feedback?? Det har virkelig ikke vært meningen, jeg vet ikke en gang hvordan man gjør det... Må ha kommet borti noe da, jeg er bare innom via tlf og alt er lite :( Hvor er det jeg har gjort det, ser bare "liker" over her? Tar det bort igjen så snart noen kan hjelpe meg med hvor og hvordan!! :(

Hei, forresten, jeg her termin i slutten av april, men regner med å føde i mai så derfor er jeg innom og leser litt her på åpent :)

Ah :D Etter at jeg hadde skrevet tilbake til deg, fant jeg ut at man kunne slette slike! :D

Jeg har småtitta her hele veien, selv om jeg har meldt meg inn i juni, for hvis jeg skulle følge dato for når jeg skulle ha mensen, og når jeg hadde den første blødningen, hadde terminen blitt 17 mai. Men på torsdag var vi på ul og fikk datoen 7. juni :) Men jeg føder ikke i mai uansett, mine kommer på max overtid ^^

Ah :D Etter at jeg hadde skrevet tilbake til deg, fant jeg ut at man kunne slette slike! :D

Jeg har småtitta her hele veien, selv om jeg har meldt meg inn i juni, for hvis jeg skulle følge dato for når jeg skulle ha mensen, og når jeg hadde den første blødningen, hadde terminen blitt 17 mai. Men på torsdag var vi på ul og fikk datoen 7. juni :) Men jeg føder ikke i mai uansett, mine kommer på max overtid ^^

Godt, da er det ute av verden :D

Samme her! Jeg gikk 12 dager på overtid selv sist så med termin 25. april er jeg nesten sikker på mai :)

Back
Topp