Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dere som har to tette - hvordan har dere klart dere med vogn osv.? Ser for meg at en tvillingvogn må være det letteste, eldstemann er godt halvannet år når nr to kommer. Hvilke merker/typer egner seg best når det er en stor og en liten unge?
x-adventure twinco? Ser kjempebra ut - og en "meget behagelig" pris! Må bare legge sommerferien til Nederland, i god tid før fødselen... [:)] Takk for tipset.
Andre som har prøvd vogner som kan fås her i landet, i tilfelle vi ikke drar til Nederland?
Jeg har to barn med kun 11 månders mellomrom og har derfor tvillingvogn. Jeg har Carena 3 hjuling. Har vært mye negativt sagt om 3 hjulinger, men vogna som jeg har er veldig god og stødig. Separate rygger, og god plass. Kan ha en softbag til den nyfødte. Jeg betalt 2000 kroner for vogna, og 500 kroner for mykbaggen til minstemann. Skal prøve å legge ut bilde......
heisann.har en sønn på 14 måneder og ei datter på 2 måneder og ja tvillingvogn er det beste...
har en simo kombi vogn jeg og den er jeg stor fornøyd med!!