Tvillingvogn -behov?

lilla83

Betatt av forumet
Dere med barn på 3år, hvor mye sitter de egentlig i vogn? Kom på nå at vi kanskje må ha tvillingvogn. Snuppa er 3 år når neste forhåpentlig kommer. Men er det egentlig et behov for vogn når de er så store?

Johanne er 3 i november å bruker vogn kun når hun skal sove !
Å i tillegg så slutter hun nok å sove på dagtid nå :)
Ville gått for søskenbrett :D

Vi kommer til å ha 2 år og 10 mnd mellom våre og ser ikke for meg søskenvogn. Men vet jo ikke :-/ Vil helst ikke ha ;)

Mi lille er også 3 år når mini (forhåpentligvis kommer), og jeg tenker på søskenbrett til vogna vår,istedenfor å kjøre tvillingvogn :)
Hadde de vært enda tettere hadde vi nok gått for tvillingvogn :)

Min jente er 14 mnd når baby blir født. Burde ha søskenvogn vi og kanskje ?

Må vel bare se ann hvordan det er med soving, hun sover fremdeles opp til 2t på dagtid og er ikke glad i å gå langt.

Ser for meg noen slitsomme turer hjem fra barnehagen om hun ikke får sitte :/

Vurderer om vi må ha søskenvogn, siden det vil være 19mnd mellom de. Har sett på tfk twinner twist duo, og basson baby duo hittil.

Her blir det ca 25 mnd i mellom, tror jeg går for søskenbrett. Men hadde nok kanskje vært kjekt med søskenvogn til og fra barnehagen:)

Her er minste 3 neste mnd. Hu sitter nesten aldri i vogn. Og er akuratt slutta og kvile. Ser ingen behov for søskenvogn her

Her blir det ganske nøyaktig to år mellom de, tenke at søskenbrett får holde ;)

Her blir det i underkant av 18mnd mellom nr 1 og nr 2 så tenker at vi kanskje må kjøpe søskenvogn. Men er veldig i tvil, så blir sannsynligvis ikke noe jeg evt. stresser med før seint i svangerskapet

Her blir det i underkant av 18mnd mellom nr 1 og nr 2 så tenker at vi kanskje må kjøpe søskenvogn. Men er veldig i tvil, så blir sannsynligvis ikke noe jeg evt. stresser med før seint i svangerskapet

Blir 19 mnd mellom mine, og jeg merker jeg har fint lite lyst på søskenvogn :/ er så upraktisk og plasskrevende.. Men ser an behovet til minstemann, sitter han mye i vogn enda, så får vi kjøpe. Men er det minimalt han sitter i vogn, så dropper jeg det tenker jeg!

Blir 23 mnd mellom mine og jeg tenker det får holde med søskenbrett. Er for langt å trille til barnehagen uansett og det blir vel begrensa hvor mye trilleturer det blir på ettermiddagen ser jeg for meg. Dersom jeg likevel føler behov for søskenvogn kjøper jeg en brukt;)

Hadde søskevogn sist, to år imellom de:) Den ble flittig brukt (mest tur gåing) i begynnelsen, solgte den igjen etter et årstid.

Back
Topp