Tvillingsjokk

Bambolina

Blir kjent med forumet
Jeg har en nydelig jente på 4 år som vi tenkte skulle få et søsken. Vi har snakket om det i lengre tid, men ikke kommet i gang med prøving før nå. Nå som sist ble vi gravide på første forsøket og var overlykkelige over positiv test. Var på tidlig ultralyd i går og fikk rett og slett sjokk når legen sa at vi venter tvillinger. Klarer bare se bekymringer og utfordringer akkurat nå og føler meg som verdens verste mamma. Datteren vår har tatt nyhetene veldig tungt og jeg føler jeg har sviktet henne. Noen som har lignende erfaringer?
Termin er 4. juni.
 
Gratulerer så mye med tvillinger!!
Jeg har skikkelig lyst på tvillinger..
Vell, for det første så er ikke tvillinger noe man velger å få, så du har ikke sviktet datteren din.. Da min bror ble født hatet jeg han og ønsket han tilbake der han kom fra, nå er han en av mine beste venner.
Så datteren din kommer nok til å gå seg til, involver henne om hun ønsker det, så blir det mer spennende for henne.. det blir tøft i begynnelsen, men jeg er ikke i tvil om at du kommer til å klare deg helt fint! Du har jo klart det med stil en gang før :happy: bare slapp av, nyt det og instill deg på at dette her klarer du :happy:
 
Back
Topp