tvillingsim

2008/2013/2014

Glad i forumet
Dersom jeg ønsker tvillingsim, er det bare å ringe operatøren å be om et til simkort??

Før jeg hadde lest hele innlegget ditt trodde jeg du mente en tvilling i The Sims  Nå fikk jeg lyst til å spille det 

Mannen ringte bare telenor og sa han ville bestille ett tvillingsimkort ivertfall, veldig praktisk om en har en dyr mobil og en jobb i litt røffe forhold for en mobil.

Hva er det?

Kan en ha to sim kort på samme nr? Kan en da og ha begge telefonene på på samme tid. Altså om noen ringer så ringer da begge telefonene på samme tid?

Hadde jo vært genialt siden jeg har en telefon jeg elsker, men hater og skrive mld med. Og så har jeg en tlf som er genial og skrive mld med. Tenk og kunne bruke begge to på samme tid

Sånn som jeg har skjønt dette med tvilling sim'en så vil du kun få meldinger på hovedkortet, så hvis du har den telefonen hjemme og tvillingen med deg så får du ikke meldingene før du kommer hjem. Samtalene ringer først på hovedkortet, så på tvillingen etterpå.

Du får meldinger på begge telefonene, og begge telefonene ringer samtidig.

EFM skrev:
Før jeg hadde lest hele innlegget ditt trodde jeg du mente en tvilling i The Sims  Nå fikk jeg lyst til å spille det 

Haha, jeg ogsååå!:) Hadde aldri i livet hatt tid til det nå, så det må jeg IKKE bli hekta på igjen!:)

EFM skrev:

Jeg og he he, tror jeg tar meg ei spillerunde i kveld når tulla har lagt seg

blessa skrev:

Var det jeg også trodde

*josefine* skrev:
Mannen ringte bare telenor og sa han ville bestille ett tvillingsimkort ivertfall, veldig praktisk om en har en dyr mobil og en jobb i litt røffe forhold for en mobil.

Ok da skal jeg gjøre det i morgen. 'Takk for svar

hahaha... Trodde du mente The Sims jeg nå.. :p Så måtte dobbelsjekke at jeg var på rett forum.. :p 

Gulljentå_mi skrev:

blessa skrev:

Var det jeg også trodde

Da er det forskjellig fra opertør, for gubben snakket med tele2 og da gjorde det ikke det.

Back
Topp