Tvillingmammaer

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Om du kunne valgt på nytt/gjort noko annarledes, kva ville det vore?
Kva er ditt beste tips til ei som ventar tvillingar?

Eg har ein sønn på 11 mnd. Han vil vere ca 14-15 mnd når han blir storebror, så eg har litt kunnskapar om babyar/små barn frå før ;)

Rutiner var viktigst hos oss. Legging, mating osv. Guttene er 9 nå og må enda på do samtidig. Gla vi har to do:)

• Liker
Reactions: EJ
Mine beste tips: sov når du kan sove!! Prøv å mate dem samtidig, da er sjangsen stor for at de sover samtidig også (men ingen garanti), ha lav terskel for å bedre om hjelp! Er hektisk med 3 barn under 3 år her, for deg med 3 under 2 år da. Tvillinger er herlig og fantastisk - men en stor overgang fra å ha ett barn! Gratulerer så veldig masse og lykke til! :):)

• Liker
Gratulere med tvillinger på vei:) Dobbel glede med 2 små selv om det er mye jobb! Ikke vær redd for å spør om hjelp fra familie å venner! Det klarte ikke jeg å gjør å det burde jeg ha gjort! Ikke bry deg om rot i huset, sett deg selv først når du har mulighet. Du glir inni en evig rutine med mating å bleieskift. Vi hadde stelle plass på stua slik at jeg slapp å springe mellom rommene. Vær godt forberedt med utstyr før fødsel slik at det ikke blir noe som mangler når dere kommer hjem fra sykehuset. For meg var det vippeestoler som ble det mest brukte i mange mnd. Blir helt avhengig av å ha en plass å legge en mens du steller den andre. Dette jeg kommer på i farta :)

• Liker
Back
Topp