Tvillingmammaer

MoMsa

Juni's 2o13 skravleglade
jentene i juni13
MAI 2013
VIP
Hvordan går det med dere?

Dytt

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

ImageUploadedByBV Forum1379246421.953056.jpgher er iallfall mine. :) vi begynner å få igang litt rutiner på soving. :) og begynner å kjenne de litt mer. Morsomt å se hvordan personlighet de har. Han er stille og bedagelig, men skikkelig avhengig av meg. Ho er det mer lyd i. Men ikke så avhengig av meg. Tror nok det har med kolikken hans å gjøre, da måtte jeg jo gå med han hele døgnet omtrent, sove oppå meg osv. Mens hun kunne jeg legge ned, andre kunne holde henne osv. Vi er ikke så flinke til å trille turer enda. Men skjer jo vi er med storebrødrene opp på lekeplassen. Da sover de stort sett, så lenge jeg vugger på vogna. Dagene går litt i ett med en førsteklassing en femåring og to babyer. I tillegg til at vi driver og pusser opp huset. Men oppi alt kaoset så koser vi oss jo likevel.

Her har vi også kommet så vidt i gang med rutiner :) De spiser stort sett til samme tid, men sover ofte på skift på dagtid.
I går prøvde vi å legge dem i senga i 19-20 tida. De sovna etter litt sutring :p Ingen vits å legge de når de er lys våkne ihvertfall :-/
Dagene går unna ;) Står som regel opp mellom 08-10, spiser, sover, leker, spiser, trilletur/kafé/babykino/helsestasjon, spise, sove, leke, spise, natta :)

Veldig spennende å se personligheten deres :) Julie er mye er våken, nysgjerrig og utålmodig. Vilde er mer bedagelig og sover litt mer enn søstra :)

Det nødvendigste husarbeidet blir gjort, får ikke slappa av når d ser helt j***** ut ;)

Vi er også, helt plutselig, fått leggetid her rundt halv åtte. :) nå blir jo mine vekket rundt syv hver morgen pga storebroren blir kjørt til skolen. Så det kan jo være derfor. Idag fikk de mat klokka syv og lagt. Og de sov helt til tolv før de våknet for mat igjen. :D
Er bare dumme meg som ikke har lagt meg enda. :)
Er dere flinke til å trille tur da?

Deilig med litt kveldstid med mannen ja :)

Vi er ganske flinke med trilletur ja synes jeg :) stort sett hver dag, enten bare tur i friområdet rundt her eller til og fra forskjellige aktiviteter :)

Mine ble 4 mnd på lørdag, så vi har innført grøt på kveldstid! Litt skeptisk til å begynne med, men spiser noen skjer hver kveld :) Frukt og grønnsaker blir vel og introdusert etterhvert :)

Så flink du er da. Jeg bruker "fritiden" min til å gjøre husarbeid jeg. ;) skulle vært flinkere til å gå turer, men men.

Back
Topp