tvillingmammaer

tuppemora

Forelsket i forumet
Må bare si at dere imponerer meg. Riktignok har jeg to barn fra før og en mann som delvis jobber på anlegg, men jeg kan ikke skjønne hvordan dere får gjort alt dere skal i løpet av en dag...

Helt enig!! :)
ÆRE VÆRE!!
har ei vennine med tvillinger, og hun sier når folk kommenterer "oyyy, tvillinger hvordan er det? hun svarer bare: jeg vet ikke hvordan det er og ha bare en...så helt greit :)"

Tror nok ting hadde vært annerledes om jeg hadde hatt bare en baby først og så tvillinger etterpå. Tror planlegging, tilrettelegging og tålmodighet er 3 viktige stikkord i min hverdag for tiden. Så er gulla mine veldig "snille" og rolige:)

ORIGINAL: Charlotte B

Helt enig!! :)
ÆRE VÆRE!!
har ei vennine med tvillinger, og hun sier når folk kommenterer "oyyy, tvillinger hvordan er det? hun svarer bare: jeg vet ikke hvordan det er og ha bare en...så helt greit :)"

Samme svarer jeg, men jeg kan jo tenke meg hvordan det er med en [8D]

Akkurat nå er det to syke gutter her, det er slit! Men ellers er det helt fantastisk!!

Helt enig at jeg tror de er en fordel å få tvillingene først :) Men når man får rutiner på ting så går alt veldig greit :) Det er så mange som kommenterer at det må være så slitsomt å ha tvillinger, men jeg må si at jeg syntes det går kjempebra. Det er så koselig å få dobbelt opp av all glede at da glemmer man at det kan være litt slitsomt til tider.

(Men er ikke noe racer på husarbeidfronten for tida) [;)]

ORIGINAL: cassy

Vi håper på tvillinger neste gang, siden det er masse av tvillinger og trillinger på begge sidene[:D] hehe[:D]

Det er virkelig å anbefale!! [:D]

Back
Topp