Tvillingmødre

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Hei!!

Hvordan går det egentlig med dere? Jeg skriver i flertall da jeg har forstått at dere er flere...

Vi syter og klager, men jeg tenker på dere.. Fytti katta.. Jeg tror jeg hadde eksplodert hadde noen putta en unge til inni der! :p :)

Hvor store er babyene deres nå?
Får dere noen sluttdato eller må dere gå til dere føder?
Hvordan har dere det?

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Jeg tenker også ofte på dere som er gravide med tvillinger; all ære til dere! Skjønner ikke hvordan man får plass til flere barn inni magen, langt mindre hvor tungt det må være. Og jeg har både tvillinger og TRILLINGER i nærmeste familie, skjønner ikke hvordan mine tanter har kommet seg gjennom nettene for eksempel :D

Bøyer meg i støvet for dere med flerlingesvangerskap :)

Hei :) Her går det greit får jeg vel si :) Er 34+5 i dag-guttene er ca 2,5 kg hver og jeg syns ikke jeg gjør annet enn å sove og spise,og innimellom det lese,strikke litt på babytepper eller se en episode av en av tv-seriene mannen har lastet ned til meg :)
De andre kan jo få svare for seg selv,men jeg blir ikke satt igang før jeg har passert uke 39,det er 19.juli og snart bare fire uker til :) Jeg har et hel.....tes vondt bekken,og halsbrann og kynnere og mensmurringer-så hadde det vært opp til meg ville jeg gjerne blitt satt i gang NÅ!! Men jeg vet jo at for hver dag som går er det bedre for guttene,så da håper jeg jo at de holder seg inne hvertfall to-tre uker til :)
Men vi er da i samme situasjon alle sammen her inne-noen plages mer enn andre ;) Jeg har faktisk hatt et greit svangerskap så langt-jeg mener det har ikke vært noen større komplikasjoner :) Vi oppdaterer en del inne på tvilling-tråden forresten,den som heter "Kor mange tvillinggravide er vi her inne",der er det blant annet fødselshistorier fra noen som alllerede har fått sine to små :)

Termin 26.juli med guttene mine :)

Hei!!

Hvordan går det egentlig med dere? Jeg skriver i flertall da jeg har forstått at dere er flere...

Vi syter og klager, men jeg tenker på dere.. Fytti katta.. Jeg tror jeg hadde eksplodert hadde noen putta en unge til inni der! :p :)

Hvor store er babyene deres nå?
Får dere noen sluttdato eller må dere gå til dere føder?
Hvordan har dere det?

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
Og forresten så trenger vi jo å syte å klage litt om det er en eller to vi har i magen ;)

Termin 26.juli med guttene mine :)

Hehe. Jeg orker jo knapt bevege meg nå... Hadde jeg vert "tvilling gravid" hadde jeg eset ut som en marshmallow.

Kan tenke meg bekkenet er vondt ja. Jeg skal inn å lese litt på det innlegget deres. Spennende å høre hvordan det går med dere.

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Her går det overraskende bra egentlig. Føler egentlig ikke æ kan klage nå særlig. 38+1 i dag. E jo selvfølgelig tungt, men æ håper enda de holder sæ inne til tidligst neste tirsdag. Da e mamma og pappa kommet (de bor i Finnmark), så da har vi plenty med barnevakt til de to storebrødrene.

Menssmerter og ryggvondt har æ og det e mye snuing og vending på natta og et vanvittig liv i magen. Trangt om plassen e det og magen e stor, men prøver å nyte siste tiden. Siste graviditet her så må bare nyte det de siste dagene/ukene. :)

Vet ikke kor stor guttan i magen e nu. Har ikke vært på ultralyd siden uke 35+1. Da va de -10% i vekstavvik å gynekologen tippa på at de ville veie ca 3,2 kg hvis æ gikk helt til termin. Skal til fastlege i mårra å da blir det sendt henvisning til KK for vurdering av igangsettelse. Spennende! :)
Gleder mæ hværtfall masse til å få hilse på de to små miraklene! :)

<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3

Oiii... Dette blir spennende! Gleder meg til å høre mer i morgen. Lykke til!! :)

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Har fått time til vurdering av igangsetting på fredag kl14. :) regner ikke med å bli satt i gang før næste uke da, men blir spennende å høre va de sier. :)

Oi.. Tenk, nå får du snart møte gullene dine!! ;)

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Ja, men forhåpentligvis ikke før i neste uke en gang. ;)

er ikke lenge til neste uke da.. ;-) spennende tider i vente, for alle.. om det er en eller to i magen.. :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp