Tvillingforberedende kurs imorgen :-)

Skittles

Betatt av forumet
I morgen skal vi på tvillingforberedende kurs! :-) Blir spennende. Det foregår på sykehuset (sus), men arrangeres av "Fem jordmødre". (privat jordmorpraksis)

Så det blir omvisning på sykehuset og en del informasjon rundt fødsel m.m. Blir gøy å treffe andre vordende tvillingforeldre :)

Litt tidlig kanskje, men neste kurs var i nov/des, så jeg tenkte det var greit å gjøre det mens formen fremdeles er noenlunde fin :)

Så gøy! Blir sikkert trivelig å møte andre som skal ha tvillinger også ja :-)

Ja, det tror jeg også :-)

Men håper ikke all infoen om fødselen osv skremmer vettet av meg, hehe :P

å så kjekt da.. får jo nesten lyst på tvillinger eg og.. hehe men kunne blitt litt travelt..

Hvordan hva kurset?

lykkebo skrev:
Hvordan hva kurset?

Det var veldig lærerikt! :-) Masse god informasjon rundt tvillingfødsel, smertelindring, omvisning på avdelingene på sykehuset, gode tips til tiden etterpå osv :-)

Veldig greit, da mesteparten av god info i bøker og på internett er om "enlingsvangerskap".
Var ganske surrealistisk når vi var på selve fødeavdelingen og fikk se rommene, utstyret osv. Klarer liksom ikke helt forstå at jeg selv skal ligge der å føde to gutter, hehe! :-)

~knocked up~ skrev:
å så kjekt da.. får jo nesten lyst på tvillinger eg og.. hehe men kunne blitt litt travelt..

Vi lærte på kurset at det ikke er travelt, bare gøy! Hehe ;) Var en tvillingmamma de hadde kontakt med som hadde sagt de måtte si det til oss. At vi måtte bare bestemme oss for at vi ikke skulle ha det travelt og heller nyte hvert øyeblikk.

Men jeg tror nok det kan være litt travelt til tider uansett ja ;) Hehe!

Back
Topp