Tvillinger...

**entil**

Glad i forumet
Kjenner man det annerledes om det er tvillinger??

Jeg er spådd tvillinger. Mamma har drømt tvillinger. Og da jeg ble undersøkt på legevakten, syns hun jeg hadde stor livmor...

Har man sterkere sv.skapstegn eller finner man det først ut på UL?

Må innrømme jeg ble litt spent nå[:D]

Har isje peiling men ei inne hos oss på okt06 e gravid me tvilliger og merka det etter ei uka at hu va gravid og dobbelt så dårlig..

E redd for det eg, har så mangen tvillinger i min familie[&:]

alle de tegnene hadde jeg sist jeg var gravid men jenten min, det er tegn på tvillinger, men også ekstrem svangerskapskvalme som jeg hadde.

jeg er å spådd tvillinger denne gangen. og må jo si jeg håper på det.

er jo litt småuggen, er nok ikke kjempe kvalm siden jeg har gått til akupunktur.
merket det med en gang at jeg var gravid.
og magen har vokst fortere nå, men det skal den jo andre gangen.

er nok ganske sikker på at jeg blir meget "skuffet" når det viser seg het sikkert at det bare er ett barn der. selv om det kommer å bli helt vidunderlig med en liten en til, og selvfølgelig også veldig mye lettere, hehe. (får finne de positive tingene)

Jeg har tvillinger og var veldig dårlig når jeg gikk med tvillingene, så stemmer ofte at man får dobbelt opp med symptomer.

Det her svangerskapet har begynt likt, så skal bli spennende å se på ul imorgen hvor mange som skjuler seg i magen denne gangen. Håper på en enling [:)]

Jeg fikk tvillinger, og alt var supersterkt.
Det kom veske ut av brystene mine allerede et par uker etter unnfangelse. Vokste fort, fordøyelsen var helt rar, og hadde veldig sterke tegn.

Lykke til.

Whoo, som jeg gleder meg til UL den 02 juni. Blir glad uansett, men det hadde vært morro med tvillinger i familien! [:D]

Back
Topp