tvillinger?

inLove

Elsker forumet
merker jeg er litt bekymret for at det kan være tvillinger,siden det er tvillinger på begge sider[8|] Jeg og mannen min har faktisk blitt spådd å få tvillinger....da tror jeg at jeg vil svime av[;)] noen andre som har tenkt tanken?

he he her også.. mannen har masse tvillinger i slekta og de sier det er mannen som bærer genet he he.. ikke at det gjør meg noe om vi får det men jeg ønsker å gå gravid flere ganger og kommer det tvillinger blir det nok ikke fler he he[:D]

jeg skal jo ta imot det som kommer men jeg er litt utålmodig av meg så det hadde vært kjekt me en til å begynne med..[:D]

Vel jeg har egentlig bare lyst på 1 unge til men om det skulle vise seg å bli tvillinger så er de velkommen selvsagt [:)] Men jeg hadde nok blitt veldig mettet dersom det ble tvillinger det er helt sikkert [8D][:D]

Det er kvinnen som bærer tvillinggenet, for det er bare 2 eggede tvillinger som er arvelig, og da er en avhengig av at kvinnen slipper 2 egg. Lite en mann kan gjøre med den saken gitt. [8D]

Mamma er toegget, og det er flere 2-eggede i slekten, så jeg håper litt på det jeg da. [8D] Men, siden vi har 2 fra før, holder det nok med 1!! [:D]

søskenbarnet mitt fikk tvillinger, og der er det ikke tvillinger fra før på noen av sidene, så det går ann likevel!![:)]

jeg har tenkt tanken ja, min samboer er tvilling og jeg har det i slekta.. og siden jeg er så stor og begynner å merke en del ting så kom den tanken ja.. blir spennende å se om 3 uker......[:)]

Samboeren min er tvilling[:)] håper nesten at jeg ikke blir tvillingmamma, ser for meg at det kan bli travelt, men skjer det så er de hjertelig velkommen!

Jeg kjenner foresten ei som har en tvillingbror, hun har ett enegget tvillingpar, og et toegget tvillingpar + at hun var uheldig å mistet tvillinger i spontanabort.. Merkelig det der..

ORIGINAL: rico

mannen som bærer genet

der har jeg hørt at det er dama som bærer genet.

Det e damene så jør det ja...

Back
Topp