Tvillinger?

mi9blond

Andre møte med forumet
Noen som har noen tips for å finne ut om man er gravid med tvillinger uten å måtte gå til ultralyd?

det er nok vanskelig.

Du må nok vente et par uker til, men du kan jo finne to hjertelyder med en doppler. [:)] 

det er nok vanskelig å finne ut uten ul... iallefall når du ikke er lengere på vei. men om du tror det kanskje kan være to og er litt nysgjerrig på det så er det bare å forklare det for fastlegen din. og si at du vil på ul for å finne det ut så pleier de å være ganske så behjelpelige til det... [:D]

om du har to små i magen så¨har du utrolig masse å se fram til[:D] det er kjempe morro[:D]

I min kjæres generasjon er det hans "tur" til å skulle ha tvillinger.. Er derfor jeg er ganske usikker på om det er to eller en inni magen min...

ORIGINAL: mi9blond

I min kjæres generasjon er det hans "tur" til å skulle ha tvillinger.. Er derfor jeg er ganske usikker på om det er to eller en inni magen min...

vet nå ikke hvor mye det stemmer da[;)][8|] Har selv tvillinger, fant det ikke ut før ordinær ul, men tror hcg nivået er mye høgere da.. Kanskje det kan sjekkes ved en blodprøve[8|] Og svangeskapsplagene kan bli mye værre da.. Som kvalme og trøtthet..

Ok... Takk for alle bidrag... [:D]

Back
Topp