Tvillinger

milli28

Forelsket i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Sniker litt fra desember gruppa. Da jeg mest sannsynlig får 2 i slutten av november❤️
Noen her med tvillinger? Som ønsker å dele litt. Jeg kjenner ennå på veldig sjokk. Og delte følelser. Jeg vil så gjerne bare kjenne glede over 2. Men blir også stresset mtp alt som er så ekstra. I tillegg da det også er risiko. Noen som vil dele sine tanker. Følelser. Når du fikk vite det var 2 små i magen. Det er jo fantastisk å få oppleve. ❤️ selv om jeg må være ærlig og også føle på sjokk.

Hei! Jeg er i akkurat samme situasjon som deg Tar egentlig termin 9.des, men legen tror de vil komme rundt 26.nov engang. Er førstegangsgravid, og føler det er veldig lite info å finne om tvillinger. Har funnet et par podkaster som er fine, så lytter litt til dem
E også ganske stresset mtp at det er to, hva trenger dem? Hvor finner man «tvilling-ting» og hvordan forbereder man seg Håper og tror det vil falle litt naturlig på plass etterhvert som tiden går☺️

Sniker litt fra desember gruppa. Da jeg mest sannsynlig får 2 i slutten av november❤️
Noen her med tvillinger? Som ønsker å dele litt. Jeg kjenner ennå på veldig sjokk. Og delte følelser. Jeg vil så gjerne bare kjenne glede over 2. Men blir også stresset mtp alt som er så ekstra. I tillegg da det også er risiko. Noen som vil dele sine tanker. Følelser. Når du fikk vite det var 2 små i magen. Det er jo fantastisk å få oppleve. ❤️ selv om jeg må være ærlig og også føle på sjokk.
Hei! Jeg er i akkurat samme situasjon som deg Tar egentlig termin 9.des, men legen tror de vil komme rundt 26.nov engang. Er førstegangsgravid, og føler det er veldig lite info å finne om tvillinger. Har funnet et par podkaster som er fine, så lytter litt til dem
E også ganske stresset mtp at det er to, hva trenger dem? Hvor finner man «tvilling-ting» og hvordan forbereder man seg Håper og tror det vil falle litt naturlig på plass etterhvert som tiden går☺️
Gratulerer til dere begge to! :Heartred

Kan tenke meg det er et sjokk. Svigersøster og samboer fikk tvillingjenter for 1,5 år siden, men ut over å ha fått ta del i deres reise har jeg ingen erfaring.

Har dere fått vite noe om det er en- eller toeggede dere venter?

Gratulerer til dere begge to! :Heartred

Kan tenke meg det er et sjokk. Svigersøster og samboer fikk tvillingjenter for 1,5 år siden, men ut over å ha fått ta del i deres reise har jeg ingen erfaring.

Har dere fått vite noe om det er en- eller toeggede dere venter?
Takk ❤️. Litt av ett sjokk ja. Men gleder meg til jeg bare gleder meg over det.❤️ begynner å synke inn.

Mine er 2 egga tror jeg. ❤️

Gratulerer ❤️. Jeg er 2 gangs, men er 7 år siden sist jeg fikk barn så føler meg litt som første hehe. Ja det er lite info.. e fikk bare beskjed av gyn at jeg skulle ikke stresse, og at selv om d er risiko svangerskap så blir man fulgt nøye opp.
Og ja, hva skal man ha , alt blir så ekstra.. jeg har faktisk i kveld sett på vogner og føler meg mer tilfreds med at d er to små nå. Hvor lenge siden er det du fikk vite det er 2?

Jeg har også termin 9.desember, men disse to kommer garantert i november ❤️

Utrolig sjokka og sliter liiitt med å finne tilbake gleden over svangerskapet - om det er lov å si. Mye som må prosesseres og bearbeides kjenner jeg. Uplanlagt gravid, og dobler plutselig antall barn i heimen :playful:

Jeg har også termin 9.desember, men disse to kommer garantert i november ❤️

Utrolig sjokka og sliter liiitt med å finne tilbake gleden over svangerskapet - om det er lov å si. Mye som må prosesseres og bearbeides kjenner jeg. Uplanlagt gravid, og dobler plutselig antall barn i heimen :playful:
Forstår, Akkurat sånn jeg også har følt d litt.. Men håper jeg bare blir mer og mer stolt og klar og klarer å glede meg. D håper jeg for deg også ❤️

Sniker fra September og jeg verken har eller venter tvillinger. Men har hørt om tvillingforeningen, så den kan jo være verd å sjekke ut

Ellers er det en del klesbutikker som har tvillingtilbud, særlig om man spør. Har sett reklame for det, men det har liksom aldri vært aktuelt her.

Gratulerer og lykke til :D

Forstår, Akkurat sånn jeg også har følt d litt.. Men håper jeg bare blir mer og mer stolt og klar og klarer å glede meg. D håper jeg for deg også ❤️
Takk, i lige måde ❤️ Den der dobbelt bekymring slo hardt inn på meg i alle fall, og tok mye av gleden. Forteller om svangerskapet til de rundt meg og de blir heelt i ekstase, mens jeg ikke klarer helt dele entusiasmen dessverre! Håper det kommer seg etterhvert, som du sier ❤️

Back
Topp