Tvillinger

Oioi! Hvordan føles det?❤️ Jeg har TUL på fredag og har tenkt tanken pga så innmari mange og sterke symptomer denne gangen. Og symptomene kom så tidlig. Og buksene mine er for trange allerede.. :p

Gratulerer så mye begge to! Her er jeg litt spent da begge foreldrene mine er tvilling :eek:

• Elsker
Reactions: Ma3
Gratulerer med tvillinger! Regner med dere er litt i sjokk, men dobbel lykke!❤️

• Elsker
Reactions: Ma3
Hver ettermiddag/kveld tenker jeg det er tvillinger, ser jo ut som jeg er mange mnd på vei :hilarious: Men er nok bare veldig oppblåst kombinert med at det er andremann:joyful:

Hvordan er det med dere som har hatt mistanke om tvillinger? Eller noen andre som har funnet ut at det er 2 mageboere? Går rundt å håper på at vi skal bli flere :dance008

Hvilken symptomer kjente dere på i starten? Og når fant dere ut at det ble dobbel lykke? :Heartpink Vi er så spent på hva TUL viser neste uke:love7

Spennende med dere som venter flerlinger :smiley-bounce012

Hvilken symptomer kjente dere på i starten? Og når fant dere ut at det ble dobbel lykke? :Heartpink Vi er så spent på hva TUL viser neste uke:love7
Jeg fant ut 8+5:Heartpink:Heartblueer nesten 4 uker siden, så har begynt å lande litt:joyful: Symptomer har vært svært ømme bryst, sterk kvalme (når det står på) og veldig trøtt/utslitt. Nå om dagen har jeg mye ligamentsmerter i tillegg:)

Jeg fant ut 8+5:Heartpink:Heartblueer nesten 4 uker siden, så har begynt å lande litt:joyful: Symptomer har vært svært ømme bryst, sterk kvalme (når det står på) og veldig trøtt/utslitt. Nå om dagen har jeg mye ligamentsmerter i tillegg:)
Gratulerer så mye :Heartblue:Heartpink Jeg har hatt sterke ligamentsmerter helt fra starten, noen ganger så jeg våkner om natteno_O forferdig trøtt, men heldigvis sluppet unna kvalmen til nå.

Back
Topp