Drømmebaby1
Første møte med forumet
Fikk vite på tidlig ul i går at jeg venter tvillinger er nå 8+3
Flere her som venter tvillinger?
Flere her som venter tvillinger?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Håper det blir flere med tvillinger i gruppaGratulere, Så spennende. Dobbel lykke
Har du planlagt tidlig ultralyd? Så spennende daGratulerer så mye begge to! Her er jeg litt spent da begge foreldrene mine er tvilling
Ultralyd den 20. Det er skikkelig spennende Men, har ikke mye "symptomer" eller er så stor enda, er bare litt ekstra sliten. Så er litt tvilende.Har du planlagt tidlig ultralyd? Så spennende da
Jeg fant ut 8+5er nesten 4 uker siden, så har begynt å lande litt Symptomer har vært svært ømme bryst, sterk kvalme (når det står på) og veldig trøtt/utslitt. Nå om dagen har jeg mye ligamentsmerter i tilleggHvilken symptomer kjente dere på i starten? Og når fant dere ut at det ble dobbel lykke? Vi er så spent på hva TUL viser neste uke
Gratulerer så mye Jeg har hatt sterke ligamentsmerter helt fra starten, noen ganger så jeg våkner om natten forferdig trøtt, men heldigvis sluppet unna kvalmen til nå.Jeg fant ut 8+5er nesten 4 uker siden, så har begynt å lande litt Symptomer har vært svært ømme bryst, sterk kvalme (når det står på) og veldig trøtt/utslitt. Nå om dagen har jeg mye ligamentsmerter i tillegg