Gratulerer til dere
Har et lite ønske om tvillinger, men tror ikke det er det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ❤Gratulerer til dereHar et lite ønske om tvillinger, men tror ikke det er det.
Takk!Herregud så gøy! Gratulerer så mye til dere begge med tvillinger. Er dette noe dere synes er litt skremmende, eller er det bare kos? Man er jo ofte ikke forberedt på å se to bankende hjerter![]()
Fikk se to bankende hjerter på tidlig ul 6+5. Toeggede, og alt så bra ut med begge to så tidlig. Nå er jeg 10+2, og skal ikke på ny ultralyd før om 2 uker, så er veldig spent. Håper alt fortsatt er bra med begge to.
Lykke til!Ja fikk se to bankende hjerter på ul. 6+5Men skal inn på ny ul pga at den ene var mindre enn den andre. Neste torsdag. Veldig spent.
Gratulerer til deg ogsåTvillinger her ogsåFikk se to bankende hjerter på tidlig ul 6+5. Toeggede, og alt så bra ut med begge to så tidlig. Nå er jeg 10+2, og skal ikke på ny ultralyd før om 2 uker, så er veldig spent. Håper alt fortsatt er bra med begge to.
![]()

Legger ved en link og et bilde jeg synes var nyttig å se da jeg fant ut at det var to i min mage for snart to år siden. Masse lykke til videre
Heier!
Ja, en hel liten gjeng!Så mange vi ble, med tvillinger! ❤![]()

Man får tilbud om sykemelding, man må ikke sykmeldes hvis man er i god formJa, en hel liten gjeng!![]()
Noen som har fått forespeilet hva slags oppfølging det er rundt dette med tvillingsvangerskap??
Gyn satt meg opp på en ekstra UL, men han sa at jeg nok fikk minst en ekstra på sykehuset.
Leste i sta at man «automatisk» blir sykemeldt fra uke 28, men at mange blir det fra uke 24..
Hjelpes.. for en spennende tid dette blir!!
Jeg er litt under 160 og skjønner ikke hvordan det skal bli plass til 2 stykker inni der!!![]()
![]()

Aha, skjønnerMan får tilbud om sykemelding, man må ikke sykmeldes hvis man er i god form![]()
Man bli ikke automatisk sykmeldt, men man har RETT på full sykmleding fra uke 28 uten at det er en medisinsk årsak og må begrunnes ytterligere.Ja, en hel liten gjeng!![]()
Noen som har fått forespeilet hva slags oppfølging det er rundt dette med tvillingsvangerskap??
Gyn satt meg opp på en ekstra UL, men han sa at jeg nok fikk minst en ekstra på sykehuset.
Leste i sta at man «automatisk» blir sykemeldt fra uke 28, men at mange blir det fra uke 24..
Hjelpes.. for en spennende tid dette blir!!
Jeg er litt under 160 og skjønner ikke hvordan det skal bli plass til 2 stykker inni der!!![]()
![]()
Vært sinnsykt trøtt og kvalm.. men det har jeg vært i tidligere svangerskap også... så hadde aldri trodd det skulle være mer enn 1..Dere som venter tvillinger, hvilke symptomer har dere kjent på? Hadde dere mistanke om at det var tvillinger før UL?

Jeg har ikke hatt andre tegn enn ganske sterke testerDere som venter tvillinger, hvilke symptomer har dere kjent på? Hadde dere mistanke om at det var tvillinger før UL?