Hurra for hjerteslag!Idag var jeg på ny ultralyd, der fikk jeg se et bitte lite hjerte som slo❤ Den andre fosterhinnen hadde begynt å gå til grunne. Var beregnet til å være i uke 6

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for hjerteslag!Idag var jeg på ny ultralyd, der fikk jeg se et bitte lite hjerte som slo❤ Den andre fosterhinnen hadde begynt å gå til grunne. Var beregnet til å være i uke 6

Så godt å høre <3Idag var jeg på ny ultralyd, der fikk jeg se et bitte lite hjerte som slo❤ Den andre fosterhinnen hadde begynt å gå til grunne. Var beregnet til å være i uke 6
Åh så godt å høre de fant hjerteslag <3Idag var jeg på ny ultralyd, der fikk jeg se et bitte lite hjerte som slo❤ Den andre fosterhinnen hadde begynt å gå til grunne. Var beregnet til å være i uke 6
Åå så herlig lesningIdag var jeg på ny ultralyd, der fikk jeg se et bitte lite hjerte som slo❤ Den andre fosterhinnen hadde begynt å gå til grunne. Var beregnet til å være i uke 6

Så hyggelige å høre! Glad på dine vegne! Lykke til videre!Idag var jeg på ny ultralyd, der fikk jeg se et bitte lite hjerte som slo❤ Den andre fosterhinnen hadde begynt å gå til grunne. Var beregnet til å være i uke 6