Tvillinger?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Noen som har følelsen på tvillinger? :joyful:

Mannen ble litt nervøs når jeg fikk så tidlig 3+ på digitale men da at må ikke være det :joyful:

Min mormor er tvilling, men vi har ikke fått det hittil:hilarious:

Mannen s han kunne gjerne klippe strengen da :hilarious:

Det har mannen tenkt å gjøre nå også, sistemann her nå:rolleyes: Jeg blir gravid bare han ser på meg:hilarious: Så vi har vært heldige sånn sett

Det har mannen tenkt å gjøre nå også, sistemann her nå:rolleyes: Jeg blir gravid bare han ser på meg:hilarious: Så vi har vært heldige sånn sett
Ja ikke sant, da kan jeg forstå at det kan være greit:joyful: Vet ikke om vi også er sånn eller om vi hadde superflaks:hilarious:

Tvillinger på min mor sin side og samboers mor son side, men tror det bare er en denne gangen også ☺️ Spennende å se på tul i oktober

Vi har tvillingar i familien og i følge mamma, er eg i det generasjonsleddet som har pleid og få det. Men trur det held med 1 baby i hus no i første omgang :hilarious:

Ja ikke sant, da kan jeg forstå at det kan være greit:joyful: Vet ikke om vi også er sånn eller om vi hadde superflaks:hilarious:

Tenker dere er sånn jeg, søta:happy:

vi har også tvillinger i familien. men jeg har to fra før som ikke er det :)
har heller ikke følelsen av at det er to der inne, siden jeg ikke har symptomer på å være gravid (bortsett fra småkvalm)

Det hadde vært koselig med 2, men om jeg får 1 til termin er jeg fornøyd :)

Back
Topp