Tvillinger

Ivftroll

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Er det noen andre her som har fått bekreftet at de venter tvillinger? Her var det jammen to små hjerter som banket på ultralyden.:Heartred:Heartred Veldig spent på forløpet videre da den ene ligger litt "kinkig" til. Gynekologen som undersøkte meg først var veldig negativ, men hun som kom inn for å sjekke var mer optimist. Veldig tungt at vi nå kan glede oss over to hjerter, men samtidig må holde tilbake fordi hele graviditeten kan ryke.
 
Dem såg to stk hos oss også i uke 6 Mn ene var mindre enn den andre så vi får se i neste uke kossn d går.
 
Er det noen andre her som har fått bekreftet at de venter tvillinger? Her var det jammen to små hjerter som banket på ultralyden.:Heartred:Heartred Veldig spent på forløpet videre da den ene ligger litt "kinkig" til. Gynekologen som undersøkte meg først var veldig negativ, men hun som kom inn for å sjekke var mer optimist. Veldig tungt at vi nå kan glede oss over to hjerter, men samtidig må holde tilbake fordi hele graviditeten kan ryke.
Så spennende<3 men skjønner at det også er skummelt!
Jeg skal på TUL 1. april, men har en mistanke om tvillinger. Jeg var hos gynekolog noen dager før eggløsning så vet at jeg slapp to egg denne eggløsningen, og jeg har mye tvillinger i familien.
Oppdaterer når jeg vet :)

vet du hvor tidlig man kan se det på TUL? Er så lenge å vente til 1. april kjenner jeg.
 
Så spennende<3 men skjønner at det også er skummelt!
Jeg skal på TUL 1. april, men har en mistanke om tvillinger. Jeg var hos gynekolog noen dager før eggløsning så vet at jeg slapp to egg denne eggløsningen, og jeg har mye tvillinger i familien.
Oppdaterer når jeg vet :)

vet du hvor tidlig man kan se det på TUL? Er så lenge å vente til 1. april kjenner jeg.

Vet ikke når en kan se embryoene i gestasjonssekken. Så tydelig hjerteblink dag 6+5. Kan anbefale å vente til du er sikker på å se hjertet, det er mer beroligende og da er sjangser større for at det skal gå bra.
 
Her er også tvilling en større enn den andre. Håper at de jevner seg ut til neste fredag. Når har du termin?
Har termin 9 november. Fikk beskjed at det er veldig vanlig at den ene går til grunne i mella uke 6-8.så spent å se neste fredag
 
Gratulerer. Håper alt går bra ;)
 
Så spennende<3 men skjønner at det også er skummelt!
Jeg skal på TUL 1. april, men har en mistanke om tvillinger. Jeg var hos gynekolog noen dager før eggløsning så vet at jeg slapp to egg denne eggløsningen, og jeg har mye tvillinger i familien.
Oppdaterer når jeg vet :)

vet du hvor tidlig man kan se det på TUL? Er så lenge å vente til 1. april kjenner jeg.


Det anbefales å foreta TUL etter uke 7 for største sjanse for å se noe. Da man kan være mindre påvei enn man trodde. Tror man skal kunne se noe når man er 6+0 eller mer, men jeg var på TUL 5+3 og så ingenting annet enn fostersekken og fostervann.
 
Back
Topp