Tvillinger

Jimsik

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Var på ultralyd idag. Og der fant hun ikke bare et hjerte, men to. Så beskymringene/stresset/nerver jeg har hatt frem til nå, sank betraktelig siden jeg så et hjerte banke, og så plutselig to, så jeg overlever vel på det noen dager til og håper alt går bra fremover. Men får sikkert panikk fremover, så dere får bare tåle litt overdramatiske og overhysteriske spørsmål. :Heartred:Heartblue:laughing002

Ble satt fra 7 uker til 6,5 uker. Alt så fint ut. :dummy::dummy1:

2.jpg

Vedlegg

• 22.jpg
    22.jpg
    37,7 KB · Visninger: 32
  • 222.jpg
    222.jpg
    29,7 KB · Visninger: 34
Var på ultralyd idag. Og der fant hun ikke bare et hjerte, men to. Så beskymringene/stresset/nerver jeg har hatt frem til nå, sank betraktelig siden jeg så et hjerte banke, og så plutselig to, så jeg overlever vel på det noen dager til og håper alt går bra fremover. Men får sikkert panikk fremover, så dere får bare tåle litt overdramatiske og overhysteriske spørsmål. :Heartred:Heartblue:laughing002

Vis vedlegget 308001

Oioioi Gratulerer så masse med dobbel Lykke xsmile9:Heartbigred

Vis vedlegget 308001

Åååå! Gratulerer ❤️

Tusen takk alle sammen! :Heartred

Har du noen mistanker? :D Det hadde ikke jeg! Begynte å skjelve der jeg lå med bena åpne :laughing002
Hahahah! Vel det er mange «klarsynte» som mener jeg får tvillinger :P men er så usikker på om jeg tror på sånt..

Gratulerer
:wav

Gratulerer:smiley-bounce016

Back
Topp