SiljeEliseJ
Blir kjent med forumet
Hei! Jeg har termin, ifølge siste menstruasjon, 11 april 2018, er nå 14+2 uker. Jeg er andregangsfødende men har allerede oppsiktsvekkende stooor mage.
De første ukene tenkte jeg at jeg bare var oppblåst, men jeg er like stor hele tiden. Jordmor reagerte også. Jeg får ingen sikre svar før ultralyd, men er det noen som har tvillinger som kjenner igjen symptomer?
Kvalmen kom i uke tolv, ikke hver dag men noen morgener er jeg ekstremt kvalm. Jeg har vært veldig veldig trøtt siden uke 4. Blodtrykksfall mange ganger om dagen. Jeg har ekstremt mye slim fra kjeden, helt blankt men noen dager er det så ille at jeg nesten kan "dra" det ut i lange lange tråder.. må skifte truse minimum 2-3 ganger om dagen I tillegg har jeg hatt noe sukker i urin, men prøvene er nå fine. Jeg har gått opp i underkant av 5kilo, og skal i følge "normalen" ha gått opp 1,5 nå (jeg har spist normalt, ofte også mindre enn jeg pleier, det varierer) La meg legge til at jeg veide 49kg da jeg ble gravid, og har bestandig vært lita.
Last edited: