Tvillinger?

Cmamman

Første møte med forumet
5AF40CE6-D3F5-4A1E-9694-E027AAC3968D.png 6ECDC2C7-741F-459D-9E80-57F80DF3640E.png 6ECDC2C7-741F-459D-9E80-57F80DF3640E.png jeg var på tidlig ul på fredag. Da var jeg 6+6.
Damen som utførte ultralyden var stresset og etter min mening, ikke særlig flink. Hun var heller ikke norsk så ikke så lett å forstå.

Jeg har vært igjennom dette noen ganger før. Har fra før 3 barn og har vært på tidlig ul med alle, så føler jeg har litt erfaring på området.

Det som får meg til å undre er både det vi så under ul og nå på bildene.

For meg kan det se ut som to embryoer inni der. Da jeg spørte etter vi var ferdig med ul og vi fikk bildene, så mente hun på at dette var plommesekken.

Under ul sjekket hun heller ikke den andre «skyggen»

Jeg har sett flere plommesekker og de har aldri sett slit ut.

Noen som har vært borti lignende eller har peiling på dette?

Jeg har også tre barn og vært på tidlig ul med alle tre pluss en jeg mistet. Aldri sett det der jeg heller :-p men jeg er ingen ekspert da annet enn hva jeg har sett i egne svangerskap.

Jeg har også tre barn og vært på tidlig ul med alle tre pluss en jeg mistet. Aldri sett det der jeg heller :p men jeg er ingen ekspert da annet enn hva jeg har sett i egne svangerskap.

Okei, da er det heldigvis ikke bare jeg som er «syner» hvertfall

Men jeg har hatt sånn «tvilling følelse» før ul og drømt at jeg fødte og plutselig kom det en til osv. Skikkelig rart:nailbiting:

Min ul fra ca samme tidspunkt har ikke noe ekstra.. ville bedt om en ul til om et par uker..
9040f8d7ab4572d292654f85617575fd.jpg

Er det bare å spørre om det liksom? Eller må jeg gå til privat?

Du kan ev klage til plassen du var hos å si du ikke er fornøyd, så får du kanskje ny time gratis, eller så må du bestille privat trodde jeg ja. Gratulerer med svangerskapet foresten [emoji5]

For meg ser det ut som plommesekken, den var veldig synlig på tidlig ul med nr 2 [emoji846]

Jeg tror plommesekk... Så sånn ut til meg å tidlig..men greit med en ekstra ul så blir du i hvertfall sikker:)

Back
Topp