Tvillinger

Mammatilto91

Håper på en spire <3
Var på ultralyd i dag, og fikk se to hjerter som slo. Hun mente jeg ikke var mer enn 5-6 uker, men etter egen beregning er jeg 8+0 idag. Noen som har vært borti det samme? Da mener legen jeg ble gravid samme dag som jeg testet positivt. Hun sa den ene gestasjonssekken var unormal, men hun fant to bankende hjerter.

Kan noen som har opplevd det samme komme med erfaringer?! Skal på ny kontroll om 14 dager..[emoji4]

Oi! Så spennende! Har ingen erfaringer, men ønsker deg masse lykke til [emoji4] Må være fantastisk med tvillinger [emoji7]

Takk! Hadde en magefølelse på det! Må si jeg er litt spent på tvillinger, siden jeg har et barn på 2 år fra før av [emoji87]

Såpass! [emoji85] Det blir nok hektisk noen år, men tenk så fint det blir for de tre å være så nære hverandre i alder [emoji4] Har dere tvillinger i familien eller? Siden du hadde en følelse på det? [emoji4]

Såpass! [emoji85] Det blir nok hektisk noen år, men tenk så fint det blir for de tre å være så nære hverandre i alder [emoji4] Har dere tvillinger i familien eller? Siden du hadde en følelse på det? [emoji4]

Det gjør det helt klart ;-) Ja! Søsteren min har tvillinger, mormor er tvilling og pappaen min er tvilling ;-) Bærte tvillinger sist også, men mistet den ene tidlig ..

Det gjør det helt klart ;-) Ja! Søsteren min har tvillinger, mormor er tvilling og pappaen min er tvilling ;-) Bærte tvillinger sist også, men mistet den ene tidlig ..

Aha, da skjønner jeg at du hadde en følelse på det [emoji4] Krysser fingrene for at begge klamrer seg fast denne gangen [emoji1317]

Ja håper det! Sist gang mistet jeg veldig tidlig, så krysser fingrene for at det får fint denne gangen :-)

Så spennende!! Det blir gøy å følge deg og se hvordan graviditeten blir for deg denne gangen kontra forrige da det "bare" var én :) Grattis med tvilling-spirer!

Så spennende!! Det blir gøy å følge deg og se hvordan graviditeten blir for deg denne gangen kontra forrige da det "bare" var én :) Grattis med tvilling-spirer!

Tusen takk! Får prøve å oppdatere dere litt ofte da:-) Egentlig ikke noe typisk forum jente, men kjente bare er behov for å lufte tankene [emoji28] Spesielt siden vi prøver å holde det hemmelig til uke 12 [emoji108]

Så spennende med tvillinger! De er jo bittesmå i begynnelsen og vokser vel litt i rykk og napp, så ikke bekymre deg for veksten. Tipper du får god oppfølging fremover med flere ultralyder? Uansett, gratulerer! :)

Så spennende med tvillinger! De er jo bittesmå i begynnelsen og vokser vel litt i rykk og napp, så ikke bekymre deg for veksten. Tipper du får god oppfølging fremover med flere ultralyder? Uansett, gratulerer! :)

Ja, akkurat det med veksten bekymrer meg ikke:-) Jeg skal på ny kontroll om 14 dager, for å se utviklingen da! Men den ene var helt klart større enn den andre, noe som også er normalt for tvillinger;-) Tusen takk, blir en spennende tid fremover [emoji85]

Så koselig, da[emoji847]. Gratulerer!

Takk! Kjenner det bekymrer meg litt også.. Vi har et barn på 2 år fra før av, og hadde sett for oss to barn som perfekt. Missforstå meg rett, for de er hjertelig velkomne begge to. Det er bare mye praktiske ting som endrer seg, og ikke minst økonomien..

Takk! Kjenner det bekymrer meg litt også.. Vi har et barn på 2 år fra før av, og hadde sett for oss to barn som perfekt. Missforstå meg rett, for de er hjertelig velkomne begge to. Det er bare mye praktiske ting som endrer seg, og ikke minst økonomien..

Forstår bekymringen. 2 år er en vanskelig alder i seg selv. Liten trøst kanskje, men en venninne av meg fikk tvillinger som nr 2. Hun sa at det var lettere enn med nr 1 fordi de lå i sengen/lekegrinden og underholdt hverandre ganske mye... Sett bort fra dobbel amming og bytting og stelling, selvfølgelig[emoji15][emoji133].

Forstår bekymringen. 2 år er en vanskelig alder i seg selv. Liten trøst kanskje, men en venninne av meg fikk tvillinger som nr 2. Hun sa at det var lettere enn med nr 1 fordi de lå i sengen/lekegrinden og underholdt hverandre ganske mye... Sett bort fra dobbel amming og bytting og stelling, selvfølgelig[emoji15][emoji133].

Ja, kan tenke meg de underholder hverandre litt. Det er som du sier dobbelt opp med alt annet, men det er vel heller de praktiske tingene som bekymrer meg.. Jaja, det må gå uansett [emoji106][emoji2]

Takk :-) Får bare håpe tvilling to klarer seg :-) Litt bekymret for den sammenklappete fostersekken, men det er jo liv der :-)

Skal krysse fingrene for at begge to holder hele veien! [emoji173]️ alltid ønsket meg tvillinger, så litt misunnelig merker jeg [emoji28]

Skal krysse fingrene for at begge to holder hele veien! [emoji173]️ alltid ønsket meg tvillinger, så litt misunnelig merker jeg [emoji28]

Takk! Ja, det er nok veldig koselig med tvillinger :-) Kunne jeg valgt, hadde jeg nok heller fått de som førstemann! Vi har alltid snakket om to barn, og nå blir det plutselig tre [emoji85] Jaja.. alt går [emoji87] Har du vært på ultralyd å sjekket da?:-)

Back
Topp