Tvillinger

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
sjansen for å bli gravid med tvillinger er jo 3 %. Sjansene for de med flere barn fra før av er enda større. Og hos de over 40 øker jo sjansene betraktelig . 15 av 1000 fødsler blir tvillinger . Så noen her inne må jo ha tvillinger i magen .
Spennende tid dette . Og med så mange som tar tidlig UL finner jo flere det ut tidlig at deg er 2. Da det egentlig er mest vanlig å finne det ut mellom uke 10 og 18.

Tror jeg hadde fått panikk om det var 2 der inne, selv om man vet sjansen er der. Jeg klarer liksom ikke slå den tanken helt fra meg . Magen synes, høyt BT, helt ekstremt trøtt som jeg ikke var ned mine 3 første. Og en merkelig kvalme ! Sambo er også tvilling
Hadde det vært mulig å bestille privat TUL her hadde jeg gjort det .
Hsr en rar følelse altså :)

Flere?
Noen som vet de får tvillinger ?

Har to fostersekker men fant bare hjertelyd på den ene, skal tilbake på fredag, får se hva vi finner da [emoji4]

Synes tvillinger er fascinerende,og hadde syns det var kjekt å få:) MEN,hadde ikke hatt plass til det nå og mannen hadde fått hjerteinfarkt:p

Jeg sa alltid til mammaen min at jeg ønsket meg en tvillingsøster. Fikk aldri ønsket oppfylt. Merkelig det der:bored::p

Jeg er tvilling selv, og typen har visst mye tvillinger bakover i familien både på mor og far siden, så jeg går med en stoooor frykt for å tvillinger.
Trøstet meg med at siden jeg er tvilling selv så bør det hoppe over 1 ledd:p
Jeg har 2 fra før og vil virkelig ikke ha tvillinger..

Får vite på fredag om det er en eller to der inne [emoji4]

Jeg tar gjerne imot flere enn en jeg [emoji5] har ingen grunn til å tro jeg får det da. Er en del tvillinger på mannens side, men få på min - og det er tross alt jeg som står for eggene så tror egentlig ikke det har så mye å si at nesten alle i mannens ledd har tvillinger [emoji56]

Jeg er tvilling selv, og typen har visst mye tvillinger bakover i familien både på mor og far siden, så jeg går med en stoooor frykt for å tvillinger.
Trøstet meg med at siden jeg er tvilling selv så bør det hoppe over 1 ledd:p
Jeg har 2 fra før og vil virkelig ikke ha tvillinger..
Toeggede tvillinger er arvelig på morssiden, ikke farssiden. [emoji4] Eneggede tvillinger er ikke arvelig i det hele tatt.

Vi har en del tvillinger i begge familiene, men tror ikke vi får det. Iflg testene har jeg ikke unomal høy HCG i alle fall, og lite symptomer egentlig.

Hvis jeg hadde fått tvillinger, hadde jeg syntes det var stas, selv om det ville ha betydd mye jobb. Vi har to barn fra før, så jeg tror nok at jeg og mannen måtte ha sett på jobbsituasjonen vår hvis vi skulle fått det til å gå rundt. Men nå har jeg jo sett på TUL at det bare er en [emoji4]

Jeg har trilling søstre som er 10 år yngere enn meg, mannen sin farmor var en av firlinger. Tror jeg hadde fått litt panikk om det er fler i magen, mest for at svangerskap er en stor påkjenning for kroppen min fra før.

Tanken har streifet meg å jo mer jeg leser på symptomer å div jo mer grubler jeg på om det er to her inne. Nå har vi ikke mye tvillinger i slekta så det hele er nok så usannsynlig. Hadde det vært mulig å få en tidlig ultra, så hadde jeg tatt det kun for å få bekrefta at her er bare en. Er lenge å vente til ordinær ultra.

Jeg skal bære gen for tvillinger... hadde vært stas å fått tvillinger altså, men akkurat nå passer det dårlig [emoji85]
Men mannen er positiv han da såeh :-P

Både jeg og forloveden har tvillingsøsken, så det er jo en viss sjanse for det. Men jeg føler meg såpass oppegående at jeg tviler på at det blir tvillinger, i alle fall ikke denne gangen :p

Back
Topp