sjansen for å bli gravid med tvillinger er jo 3 %. Sjansene for de med flere barn fra før av er enda større. Og hos de over 40 øker jo sjansene betraktelig . 15 av 1000 fødsler blir tvillinger . Så noen her inne må jo ha tvillinger i magen .
Spennende tid dette . Og med så mange som tar tidlig UL finner jo flere det ut tidlig at deg er 2. Da det egentlig er mest vanlig å finne det ut mellom uke 10 og 18.
Tror jeg hadde fått panikk om det var 2 der inne, selv om man vet sjansen er der. Jeg klarer liksom ikke slå den tanken helt fra meg . Magen synes, høyt BT, helt ekstremt trøtt som jeg ikke var ned mine 3 første. Og en merkelig kvalme ! Sambo er også tvilling
Hadde det vært mulig å bestille privat TUL her hadde jeg gjort det .
Hsr en rar følelse altså
Flere?
Noen som vet de får tvillinger ?
Spennende tid dette . Og med så mange som tar tidlig UL finner jo flere det ut tidlig at deg er 2. Da det egentlig er mest vanlig å finne det ut mellom uke 10 og 18.
Tror jeg hadde fått panikk om det var 2 der inne, selv om man vet sjansen er der. Jeg klarer liksom ikke slå den tanken helt fra meg . Magen synes, høyt BT, helt ekstremt trøtt som jeg ikke var ned mine 3 første. Og en merkelig kvalme ! Sambo er også tvilling
Hadde det vært mulig å bestille privat TUL her hadde jeg gjort det .
Hsr en rar følelse altså
Flere?
Noen som vet de får tvillinger ?