Tvillinger!

Satte inn 2 blastocyster og har høy fin hcg. Klinikken mistenker begge har bite seg fast. Vet mer til Torsdag etter UL. Er uendelig spent :D

Så spennende, du må fortelle meg hvordan det går :happy:

Med oss så legen bare en først, vi ble litt skuffa for alt hadde gått så fint de første ukene og så dukket det plutselig opp en til :D

Skal så klart oppdatere [emoji4][emoji1305] var gravid med tvillinger ifjord, men de ble født og døde i oktober :( så sjansen for tvillinger er jo der..

[emoji813]red
Ser at innlegget mitt ikke ble fullført før det ble postet :o det som skulle stå etter der var jo gratulasjoner opp og ned og hvor spennende det er! Så jeg prøver igjen! Gratulerer så mye med tvillinger! Dobbel lykke og litt til [emoji173][emoji173]

Så spennende ❤regner med at jeg kun har en i magen, men man vet jo aldri før man har sjekket. Både samboer og jeg har flere tvillinger i familien :happy:

Så spennende ❤regner med at jeg kun har en i magen, men man vet jo aldri før man har sjekket. Både samboer og jeg har flere tvillinger i familien :happy:
Når skal dere på UL?
Det blir jo spennende for dere å finne ut om det blir to :happy:

Vi har ikke noe tvillinger i familien og mange år siden det var noen små i nærmeste familie, så her blir det litt nytt for alle :p

Når skal dere på UL?
Det blir jo spennende for dere å finne ut om det blir to :happy:

Vi har ikke noe tvillinger i familien og mange år siden det var noen små i nærmeste familie, så her blir det litt nytt for alle :p
Har planer om å bestille time til tul, men er usikker på hvilken uke vi skal ta den i :shy:skal til fastlege på onsdag for å ta blodprøve for å bekrefte graviditeten, så hører med henne tror jeg o_Oer helt grønn på dette feltet jeg :woot:

Har planer om å bestille time til tul, men er usikker på hvilken uke vi skal ta den i :shy:skal til fastlege på onsdag for å ta blodprøve for å bekrefte graviditeten, så hører med henne tror jeg o_Oer helt grønn på dette feltet jeg :woot:
Vi tok i uke 7.
Da sa de det er lett å se og høre hjerte på den lille. Har lest om folk som har gått før som i uke 5 og fått dårlig nytt bare basert på at det var for tidlig, en uke etterpå har de sett hjerte.
Bedre å vente en uke eller to ekstra :happy:

Back
Topp