Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende, du må fortelle meg hvordan det gårAner ikke[emoji28] får vite det på tirsdag så er veldig spent [emoji4]

Jeg hadde to som ble oppdaget veldig tidlig

Klart du er spentSatte inn 2 blastocyster og har høy fin hcg. Klinikken mistenker begge har bite seg fast. Vet mer til Torsdag etter UL. Er uendelig spent![]()

Så spennende, du må fortelle meg hvordan det går
Med oss så legen bare en først, vi ble litt skuffa for alt hadde gått så fint de første ukene og så dukket det plutselig opp en til![]()
Så utrolig trist å høreSkal så klart oppdatere [emoji4][emoji1305] var gravid med tvillinger ifjord, men de ble født og døde i oktoberså sjansen for tvillinger er jo der..
Krysser fingre og tær for at dette går veien!Ser at innlegget mitt ikke ble fullført før det ble postet[emoji813]red

Når skal dere på UL?Så spennende ❤regner med at jeg kun har en i magen, men man vet jo aldri før man har sjekket. Både samboer og jeg har flere tvillinger i familien![]()

Har planer om å bestille time til tul, men er usikker på hvilken uke vi skal ta den iNår skal dere på UL?
Det blir jo spennende for dere å finne ut om det blir to
Vi har ikke noe tvillinger i familien og mange år siden det var noen små i nærmeste familie, så her blir det litt nytt for alle![]()
skal til fastlege på onsdag for å ta blodprøve for å bekrefte graviditeten, så hører med henne tror jeg 
Vi tok i uke 7.Har planer om å bestille time til tul, men er usikker på hvilken uke vi skal ta den iskal til fastlege på onsdag for å ta blodprøve for å bekrefte graviditeten, så hører med henne tror jeg
er helt grønn på dette feltet jeg
![]()

Tusen takk og gratulerer med spirenHurra, og gratulererbestevenninna mi skal ha tvillinger i juli, men selv venter jeg én.