Tvillinger?

Vil bare si at dette kommer du til å takle helt fint. Min venninne fikk tvillinger som førstegangsgravid, og hun er helt rå. Barna er så utrolig veloppdragne! De er ikke 2 år engang, og hun legger dem 7 og står opp 7. Man må være litt mer disiplinert med tvillinger , for å ikke drepe seg selv. Men jeg tenker å feks dulle /bysse baby til søvn med to er en ting man burde prøve unngå etter 3-4 måneder. Hun gjorde det, og la dem i seng og der sovnet de godt <3 Krevd mye styrke fra henne da, men hun har vunnet utrolig myr på det. Gladeste, snilleste og så sunne livlige barn!

Ja, du har sikkert helt rett. Takk! <3 Tror nok også at jeg må gjøre ting litt anderledes denne gangen enn med gutta.
Min aller største bekymring akkurat nå er at jeg skal bli så sliten i graviditeten og de første mnd at jeg ikke vil klare å følge opp de 2 jeg har fra før. Alt det andre har jeg slått meg til ro med at ordner seg etter hvert :) sjokket har begynt å legge seg, nå planlegger jeg hardt :D #hardcorenestingmodus

Sniker fra oktober :)

Spennendes å se om det er tvillinger da.. Jeg var gravid med tvillinger, men det gikk dessverre galt :( de ble født i uke 25.. så blir spennendes å se om det er tvillinger i magen nå eller ikke.. sist gang så hadde jeg en skikkelig følelse av tvillinger før jeg visste det :) så ble egentlig ikke sjokka når jeg så det på UL..

Så trist å høre at det ikke gikk bra sist :( Men, du får jo økt sannsynlighet for det igjen, om du først har vært gravid med tvillinger før. Kanskje det skjer igjen?
Var det noe spesielt som gjorde at du følte det var tvillinger sist eller? *nysgjerrig*

Så trist å høre at det ikke gikk bra sist :( Men, du får jo økt sannsynlighet for det igjen, om du først har vært gravid med tvillinger før. Kanskje det skjer igjen?
Var det noe spesielt som gjorde at du følte det var tvillinger sist eller? *nysgjerrig*

Det kan skje igjen ja.. skal få legen min til å henvise meg til TUL så blir spennendes å se :) grugleder meg til det.
Det var egentlig bare en følelse, vanskelig å si hvorfor :p Skal sies at min mormor også har vært gravid med tvillinger, men hun mistet de tidlig.

Back
Topp