Tvillinger?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Har det virkelig noe å si hvor tidlig man tester positiv? At det er større sjanse for tvillinger? :p

Disse testene er tatt 9!DPO med kveldsurin

Skal på tidlig ul i morgen så spør egentlig mest for morroskyld og litt fordi jeg har angst fordi sambo mener det er 2 inni der :p ImageUploadedByBV Forum1466547487.225214.jpg

noen mener det. men nja egentlig ikke. Det handler mer om når det befruktede egget faktisk fester seg og starter å produsere HCG...

Spennende!! Du må oppdatere oss etter ul
Jeg har selv lest en del om HCG og legen ga meg 25% sjanse for tvillinger.. Har vel egentlig konkludert med at kun ul kan si noe sikkert om det, for HCG-nivået er så individuelt.. Jeg har tul på fredag..

Søsteren min testet ikke positivt før etter ikm med tvillinger.. Det kan nok gå begge veier. Lykke til på ultralyd:) jeg var på tul i dag og jeg spurte om han ikke kunne se om det var tvillinger siden jeg har i familien. Han kødda med at det var 3! Slemt!!

Søsteren min testet ikke positivt før etter ikm med tvillinger.. Det kan nok gå begge veier. Lykke til på ultralyd:) jeg var på tul i dag og jeg spurte om han ikke kunne se om det var tvillinger siden jeg har i familien. Han kødda med at det var 3! Slemt!!

Haha.. Håper dere kjenner hverandre ettersom han kunne kødde med det :p

Haha.. Håper dere kjenner hverandre ettersom han kunne kødde med det :p
Nei, aldri møtt han før. Var bare i 2 sekunder da men altså

ImageUploadedByBV Forum1466657957.333270.jpg
Jeg testet veldig positivt 7dpo og fikk dette resultatet i går, dagen før mensen skal komme, mistet tvillinger i januar og hadde svakere tester da, så lurer på om jeg er gravid med tvillinger igjen :-D
Håper egentlig det <3

Clearblue digital: Gravid 2-3, mann : "Herreguuud, det blir fler enn en" Eventuelt: Molbo: Herreguuud, jeg skal bli fedre

Back
Topp