Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er bolledeig til vanlig, men merker den har blitt størremin er bare bollete
Nei det kan ikke være normalt haha. Gleder meg til jeg skal på ultralydJeg er nesten overbevist om av jeg får tvillinger! Er ikke normalt å være så stor så tidlig! Vis vedlegget 182745 dette er forrige uke!
Det er normalt å være veldig veldig oppblåst i startenJeg er nesten overbevist om av jeg får tvillinger! Er ikke normalt å være så stor så tidlig! Vis vedlegget 182745 dette er forrige uke!
Samme hermin er bare bollete
min ble ekstra bollete etter sprøytene, ble den det hos deg også?Samme her
Jaaaaa , gått opp mange kg i tillegg Pga sprøyter . Og ble oppblåst med en gang.min ble ekstra bollete etter sprøytene, ble den det hos deg også?
huffJaaaaa , gått opp mange kg i tillegg Pga sprøyter . Og ble oppblåst med en gang.
Nå går på intravenøs , andre uka mi med det. Og har så mye vann i kroppen at ser ut som en ballong
Med 3 uker med oppkast og ingen mat burde gå masse ned. Men Pga vann bare går opp.
Skal bestille tidlig ultralyd jeg ogsåNei det kan ikke være normalt haha. Gleder meg til jeg skal på ultralyd
Må bare oppdatere denne tråden med at det ER tvillinger haha. Ganske pussig..
TakkÅh, gratulerer!
Er litt misunnelig )
Ååå gratulerer! Spennende!Må bare oppdatere denne tråden med at det ER tvillinger haha. Ganske pussig..