Tvillinger?

Jeg er nesten overbevist om av jeg får tvillinger! Er ikke normalt å være så stor så tidlig! :oImageUploadedByBV Forum1466104387.125341.jpg dette er forrige uke!

Så slik ut tidlig med Nr 1 jeg også :) var luft med meg i vertfall! tror nok ikke du kan se det er tvillinger ut fra magestørrelsen i uke 4 uansett, det utgjør fortsatt veldig lite og er fremdeles gjemt i bekkenet :)

min ble ekstra bollete etter sprøytene, ble den det hos deg også?
Jaaaaa , gått opp mange kg i tillegg Pga sprøyter . Og ble oppblåst med en gang.
Nå går på intravenøs , andre uka mi med det. Og har så mye vann i kroppen at ser ut som en ballong :p
Med 3 uker med oppkast og ingen mat burde gå masse ned. Men Pga vann bare går opp.

Jaaaaa , gått opp mange kg i tillegg Pga sprøyter . Og ble oppblåst med en gang.
Nå går på intravenøs , andre uka mi med det. Og har så mye vann i kroppen at ser ut som en ballong :p
Med 3 uker med oppkast og ingen mat burde gå masse ned. Men Pga vann bare går opp.
huff :(

Dette er min nr . 2 :) er helt sikker på at jeg får tidligere mage nå, enn med nr.1. Da hadde jeg ikke antydning til mage før etter uke 20 :P

Jeg har misstanker om tvillinger men det er pga at symptomene er så utrolig sterke denne gang. Ikke hatt så mye eller sterk murring konstant med de to forrige. Er også ekstremt trøtt; noe jeg ikke har hatt tidligere.. Og puppene da... Au! Det skjer ikke ved mensen en gang! Så her er det store tanker om tvillinger ja :P

Er 8+ 3, vet jo at d e alt for tidlig for å få mage.. Føler meg faktisk nesten slankere :o veier d samme som jeg har gjort hele tiden.. Ekstremt oppblåst i noen dager, når jeg endelig får vært på toalettet er jeg mager :p

Back
Topp