tvillinger ?

Minnie

Betatt av forumet
Rugedag 9, 10 hvis man teller med dagen av insett. Ser at flere har opplevd å være gravide med tvillinger. Satte inn to embryo .Kan dette være tvillinger ? :o testen er tatt på ettermiddagen.

Vedlegg

• IMAG0020.jpg
    IMAG0020.jpg
    947,2 KB · Visninger: 161
Oi, så spennende!! <3 <3

Wow, for en sterk strek! :)

Min blei også veldig sterk. 4+0 gav så godt som like sterk strek som kontrollstrek. Lurer og på om det kan være tvillinger. Men digital med ukeindikator 4+1 viste bare 2-3 så da slo jeg meg litt til ro med det. Ikke anna å gjøre enn å vente og se.

Har lest at sannsynlighet for tvillinger med bare innsett av ett egg, som jeg satte inn, er ca 1%. Men klart, noen blir jo den ene prosenten også. Med to inn vlir det jo en del større sannsynlighet, vi får vente i spenning.

Nå er jeg ikke noen ekspert, men jeg tenker slik. Ved vanlig syklus tar det 5-8 dager for egget å kommet til livmoren og feste seg. Dette blir 5-8 dpo. HCG øker etter det. Ved innsett er jo det befruktede egget allerede noen dager gammel, pluss det er inne i livmoren allerede på innsettdagen. Så den kan vel feste seg samme dag, dagen etter. Altså på 3-4 dpo. Da kan hcg nivå være høyere raskere. Eller tenker jeg feil?

Til TS: Med to egg er jo sjansen å få tvillinger veldig stor!!!

Takk for alle svar ❤ eier ikke tålmodighet dessverre ! Sitter å venter på dagen for blodprøvetaking. Dagene går så saaaakte !! :D får håpe på at det er to små, for da slipper vi nemlig å gå igjennom ivf igjen. :)

Nå er jeg ikke noen ekspert, men jeg tenker slik. Ved vanlig syklus tar det 5-8 dager for egget å kommet til livmoren og feste seg. Dette blir 5-8 dpo. HCG øker etter det. Ved innsett er jo det befruktede egget allerede noen dager gammel, pluss det er inne i livmoren allerede på innsettdagen. Så den kan vel feste seg samme dag, dagen etter. Altså på 3-4 dpo. Da kan hcg nivå være høyere raskere. Eller tenker jeg feil?

Til TS: Med to egg er jo sjansen å få tvillinger veldig stor!!!
Her tror jeg du tenker feil. Det utvikler seg til forskjellige dager.

http://1.bp.blogspot.com/-Q1uLLPZ8_lk/U-uIzMYXlQI/AAAAAAAABh0/JodaQPGv8qM/s1600/image.jpg

På dag fem skjer Hatching, og det er klart for å feste seg.

Trykk på linken og du går opp bilde,

Da jeg gikk gravid med tvillinger var mine tester litt svakere enn dine ;)
absolutt mulig når man sette in to

Så sterk og fin test :D

Oi så spennende :) Masse lykke til videre med rugingen :)

Back
Topp