Tvillinger

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg kjenner at jeg er litt bekymret for å få tvillinger :shy: Vi har en del av det i familien og med en mann på sjøen er jeg redd det hadde blitt for mye for meg. Er også redd for hvordan det er å føde tvillinger. Så det lå jeg å angsta på i dagmorges når jeg ikke fikk sove :smiley-angelic006
Noen som har noen tanker/erfaringer rundt tvillinger? :)
 
Har en rar følelse på tvillinger denne gangen. Vet ikke hvorfor, for vi har ikke tvillinger i familien som jeg vet om :p har også mann på sjøen, men tror det hadde gått fint (etter forholdene) har ei som blir 4 i juli fra før :) tar i mot de barna jeg får ❤ om det er 1,2 eller 3 er de hjertelig velkommen ❤
 
Har fundert på det i blant, har det i familien min, mormor var tvilling. Hadde ikke vært meg imot å få det, har ingen fra før heller. Og vi har plass og råd til det :)
 
Jeg er veldig redd for tvillinger denne gangen, siden jeg er arvelig belastet. Vi hadde nok taklet helt fint å få to på en gang, men det blir veldig tungt for kroppen min å gå med to, og ryggen min hadde mest sannsynlig streiket såpass at jeg hadde blitt avhengig av rullestol :(
 
Vi har masse tvillinger i vår familien, det er min største skrekk. Jeg kunne aldri aldri tenkt meg tvillinger. Heldigvis var det bare en der!
 
har også en del i familien, og tanken har slått meg hver gang, vertfall nå siden jeg er så dårlig.
min kjære er også på havet en mnd i slengen, da er det meg og mine to barn hjemme☺
 
Godt å se at det ikke bare er meg :) Vi blir selvfølgelig like glad om det er 1 eller 2 :) Har 2 venner som har tvillinger, og di har taklet det på to veldig forskjellige måter. Hun ene bestemte seg for at hun nektet å føde di og fikk keisersnitt. Hun var også veldig stresset og fikk en liten depresjon. Mens hun andre ville føde. Og etterpå koste hun seg med tvillingene og syns ikke det var noe problem :)
 
Jeg ønsker meg egentlig tvillinger :p

Men det hadde blitt kaos, da måtte vi ha flyttet og byttet bil osv osv..
 
Jeg har tre tvillingpar i familien, litt langt uti vel og merke, men har hatt det i tankene at det kan bli to. Husker jeg ønsket at det var tvillinger første gang jeg var gravid, men nå som jeg venter nr 3, så er ikke ønsket like stort gitt. Men skulle det vise seg at det er to (eller 3), så er de hjertelig velkommen☺️
 
Jeg har 3 barn og venter vårt 4 barn. Bestemora til min mann er tvilling. Jeg kjenner jeg er nervøs denne gangen:oops: håper det er en, men tar imot det som kommer:Heartred
 
Jeg har ingen barn fra før og er 36 år, samt at vi har pørvd å få barn i 4 år, så jeg HÅPER på tvillinger. For da er jeg garantert to barn, ellers kan det bli vanskelig gitt.. Men, jeg blir glad for alt jeg får!! :Heartred Jeg er sikkert litt naiv og tenker ikke et dugg på konsekvenser..:flower
 
Jeg har ingen barn fra før og er 36 år, samt at vi har pørvd å få barn i 4 år, så jeg HÅPER på tvillinger. For da er jeg garantert to barn, ellers kan det bli vanskelig gitt.. Men, jeg blir glad for alt jeg får!! :Heartred Jeg er sikkert litt naiv og tenker ikke et dugg på konsekvenser..:flower
Håper egentlig litt, jeg og, for da er jeg liksom "ferdig" :D
 
Har også begynt å lure på om det er to der, jeg er veldig dårlig og føler jeg har god antydning til mage allerede. :p Det er nok bare en men jeg tenker at hva om? Hihi
 
Back
Topp