karolineth
To små hjertegull i magen <3
jeg fikk beskjed i uke 13 om at jeg ventet ikke bare en, men to små! jeg reagerte med å bli sint på jordmoren fordi jeg trodde det var en dårlig spøk. ting var veldig ustabilt og det var mye som skjedde i livet mitt rundt den tiden jeg fikk vite det, så jeg var livredd og tenkte hele tiden at vi ikke kommer til å klare to stk. men etterhvert som dagene og ukene gikk roet alt seg ned, jeg gleder meg virkelig til mine to små knøtt kommer til verden! forloveden min er ganske gira han også å snakkerom det nesten hele tiden, hehe.
jeg har fått vite at det er er gutt og en jente i magen min og kunne ikke vært lykkeligere! har i flere uker kjent liv i magen men den siste uken har det begynt å vises utenpå magen når de spreller, noe jeg syns er kjempe spennende og helt utrolig herlig!
1.oktober er den termindatoen jeg har fått, men både legene og jordmor sier at de mest sannsynlig kommer i midten av september, så må vell registrere meg på gruppen for septemberbarn også
noen flere her inne som venter tvillinger? har du/dere fått vite kjønn?
jeg har fått vite at det er er gutt og en jente i magen min og kunne ikke vært lykkeligere! har i flere uker kjent liv i magen men den siste uken har det begynt å vises utenpå magen når de spreller, noe jeg syns er kjempe spennende og helt utrolig herlig!
1.oktober er den termindatoen jeg har fått, men både legene og jordmor sier at de mest sannsynlig kommer i midten av september, så må vell registrere meg på gruppen for septemberbarn også
noen flere her inne som venter tvillinger? har du/dere fått vite kjønn?