tvillinger?

karolineth

To små hjertegull i magen <3
jeg fikk beskjed i uke 13 om at jeg ventet ikke bare en, men to små! jeg reagerte med å bli sint på jordmoren fordi jeg trodde det var en dårlig spøk. ting var veldig ustabilt og det var mye som skjedde i livet mitt rundt den tiden jeg fikk vite det, så jeg var livredd og tenkte hele tiden at vi ikke kommer til å klare to stk. men etterhvert som dagene og ukene gikk roet alt seg ned, jeg gleder meg virkelig til mine to små knøtt kommer til verden! forloveden min er ganske gira han også å snakkerom det nesten hele tiden, hehe.

jeg har fått vite at det er er gutt og en jente i magen min og kunne ikke vært lykkeligere! har i flere uker kjent liv i magen men den siste uken har det begynt å vises utenpå magen når de spreller, noe jeg syns er kjempe spennende og helt utrolig herlig!

1.oktober er den termindatoen jeg har fått, men både legene og jordmor sier at de mest sannsynlig kommer i midten av september, så må vell registrere meg på gruppen for septemberbarn også :-)

noen flere her inne som venter tvillinger? har du/dere fått vite kjønn?

Så gøy med tvillinger da ♡ Her er det bare en i magen, men det er jo greit det også :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så heldig du er som skal få tvillinger :)Jeg er englemamma til to eneggede tvillingjenter. Blir ekstra spennende å følge dere som venter 2 eller flere :)

Så gøy! Har selv tvillinger, og selv om det til tider er dobbelt opp arbeid, så er "lønna" man får verdt det. <3 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Ønsket meg tvillinger selv , jeg er tvilling å synes det er så hyggelig så :-P. :-/ beg å blø i uke ti å fant da ut at jeg faktisk hadde tvillinger, desverre mistet jeg den ene.
Forsonet oss dog fort med det i å med at vi liksom ikke hadde rukket å bli vant med en sånn tanke. Veldig glad over å få beholde den ene.
Lykke til m tvillingsvangerskap! Fryktelig spennende og gøy :-)

Så heldig du er, jeg og mannen min ønsket hele tiden tvillinger. Men det like gøy med en på magen også:) Vi får se om det blir tvillinger på tredje gang (om det blir tredje gang):p

Jeg er 18+5 med toeggede tvillinger :)
Vi fikk det bekreftet på ul i uke 14, og både jeg og min mann reagerte med latter. Vi hadde begge en følelse av at det var to inni magen, så vi ble ikke det minste overrasket -og det til tross for at hverken jeg eller han kommer fra "tvillingfamilier". Kjønn vet vi ikke enda, men det får vi forhåpentligvis vite på oul om en drøy ukes tid :)

Jeg har menstermin 9. Oktober, men det ble sagt på tidlig ul at jeg kunne bli flyttet noen dager tilbake (til 15.okt). Dvs at termin er noe usikker fram til oul. Det er vel egentlig lite sannsynlig at tvillingene blir født i oktober, men jeg føler allikevel at jeg hører til på oktober -i allefall inntil videre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er 18+5 med toeggede tvillinger :)
Vi fikk det bekreftet på ul i uke 14, og både jeg og min mann reagerte med latter. Vi hadde begge en følelse av at det var to inni magen, så vi ble ikke det minste overrasket -og det til tross for at hverken jeg eller han kommer fra "tvillingfamilier". Kjønn vet vi ikke enda, men det får vi forhåpentligvis vite på oul om en drøy ukes tid :)

Jeg har menstermin 9. Oktober, men det ble sagt på tidlig ul at jeg kunne bli flyttet noen dager tilbake (til 15.okt). Dvs at termin er noe usikker fram til oul. Det er vel egentlig lite sannsynlig at tvillingene blir født i oktober, men jeg føler allikevel at jeg hører til på oktober -i allefall inntil videre.

så morsomt! :-) samme her, verken jeg eller samboeren har tvillinger i slekten.. sjokket var stort da vi fikk vite at det var to :-) hvis du har toeggede tvillinger er det en av hvert kjønn ettersom jeg har forstått :-) jeg føler også atjeg hører til på oktober så jeg holder meg her! kjenner du noe liv?

Så gøy! Har selv tvillinger, og selv om det til tider er dobbelt opp arbeid, så er "lønna" man får verdt det. <3 <3

Sent from my iPhone using BV Forum
såå morsomt :-) hvor gamle er de? vi er veldig spente fordi vi vet det blir mye arbeid og siden samboeren er fisker blir det vell litt ekstra på meg.. men det gjør meg absolutt ingenting :-)

Så heldig du er, jeg og mannen min ønsket hele tiden tvillinger. Men det like gøy med en på magen også:) Vi får se om det blir tvillinger på tredje gang (om det blir tredje gang):p

jaa, dobbel lykke :-) like greit å ta to i slengen så er jeg ferdig med det! hehe :-) har alltid ønsket meg en gutt og en jente, så da vi mistet lillegutten i fjor tenkte jeg at jeg bare kom til å få jenter.. ble overlykkelig da jordmor sa det var en av hver :-)

såå morsomt :) hvor gamle er de? vi er veldig spente fordi vi vet det blir mye arbeid og siden samboeren er fisker blir det vell litt ekstra på meg.. men det gjør meg absolutt ingenting :)
De er 1 år denne mnd =)
Alt går med den riktige innstillingen..selv om i perioder følte jeg at jeg trengte mye mer enn bare riktig innstilling. ;)

Fisker ja, borte flere dager i strekk da?

Ønsket meg tvillinger selv , jeg er tvilling å synes det er så hyggelig så :p. :-/ beg å blø i uke ti å fant da ut at jeg faktisk hadde tvillinger, desverre mistet jeg den ene.
Forsonet oss dog fort med det i å med at vi liksom ikke hadde rukket å bli vant med en sånn tanke. Veldig glad over å få beholde den ene.
Lykke til m tvillingsvangerskap! Fryktelig spennende og gøy :)

uff så trist! kanskje du får tvillinger neste gang da :-) lykke til selv! ta godt vare på den lille i magen :-)

De er 1 år denne mnd =)
Alt går med den riktige innstillingen..selv om i perioder følte jeg at jeg trengte mye mer enn bare riktig innstilling. ;)

Fisker ja, borte flere dager i strekk da?
åå så koselig :-) hehe ja, kan tro at det til tider føles veldig umulig.. heldigvis har man familien sin som stiller opp og hjelper til :-) nå har det vært slik at han har vært borte i ca 3 uker og hjemme noen dager, menn regner med at det endrer seg når de små kommer til verden :-)

åå så koselig :) hehe ja, kan tro at det til tider føles veldig umulig.. heldigvis har man familien sin som stiller opp og hjelper til :) nå har det vært slik at han har vært borte i ca 3 uker og hjemme noen dager, menn regner med at det endrer seg når de små kommer til verden :)
Nå har man mann kommet hjem hver dag etter jobb. Så jeg kan ikke sette meg inn å være tre uker alene. ;) Men jeg tror jo fortsatt at det kommer til å gå kjempefint. Man legger jo bare opp dagene deretter. =)

Nå har man mann kommet hjem hver dag etter jobb. Så jeg kan ikke sette meg inn å være tre uker alene. ;) Men jeg tror jo fortsatt at det kommer til å gå kjempefint. Man legger jo bare opp dagene deretter. =)
heldig er du, hehe :-) jeg er så vant til at han er borte og vi har flere ganger hatt perioder hvor han har vært på havet i tre mnd i strekk!! hoff. ja jeg ska nok klare det uansett, med god hjelp fra familie og venner :-)
hvordan er det med valg av faddere når man har tvillinger? jeg har prøvd å søke på nettet men det sto så mye forskjellig. hvor mange faddere kan man ha, og hva er normalt? :-)

:)Ville bare si at det trenger ikke være en jente og en gutt selv om de er toeggede. Kan være samme kjønn også:)

så morsomt! :-) samme her, verken jeg eller samboeren har tvillinger i slekten.. sjokket var stort da vi fikk vite at det var to :-) hvis du har toeggede tvillinger er det en av hvert kjønn ettersom jeg har forstått :-) jeg føler også atjeg hører til på oktober så jeg holder meg her! kjenner du noe liv?
Det stemmer at toeggede kan være en av hvert kjønn. Men det kan også være to like, i og med at det er to eggceller som er befruktet av to forskjellige sædceller ;)

Det har vært gøy om vi fikk en av hver, men to like er helt ok det også. Vi tar det vi får :) Jeg har kjent liv en stund, men det et fortsatt ikke merkbart på utsiden.

Sniker litt jeg. Gratulerer med tvillinger på vei. Kjempekoselig! Jeg var 20år da jeg fikk tvillinger. Har bare positiv erfaring med det. Skal på ultralyd til fredag og tror faktisk ikke jeg kommer til å bli stressa om jeg får tvillinger igjen :) selv om det da evt blir barn nr 6 og 7 i hus!

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3

Back
Topp