Tvillinger

Maaja

Andre møte med forumet
Hei

Nettopp logget meg inn på bv igjen etter en lang pause etter at datteren min på to ble født. Nå skal vi ha barn igjen, og denne gangen to på en gang.. Hjelp!!!

Begynner å venne oss til tanken nå, fant ut at det var to for en uke siden, og nå bare gleder vi oss (nesten) ;)

Er det flere som venter tvillinger her?

Hehe :-) Så gøy !

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så spennende! Gratulerer:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi så gøy! Ultralyd på fredag.. Så får vi se om det er en eller to der..
Dobbelt arbeid, men dobbel glede:)
Masse lykke til!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Oj, så spennende! Gratulerer så mye :)

Oj, så spennende:D gratulerer:)

Så spennende :) er nok bare en her. Men hadde vært greit med to da jeg ønsker meg tre barn. Har spydd gjennom ett svangerskap og ser ut til å gå samme vei nå også så da tror jeg det blir med to :) men er fint det også :)

Oj så spennende :D Masse lykke til :D

Gratulerer med tvillinger :)

Her er det nok bare en (sier jeg uten å ha vært på ultralyd).

Åhh så spennende med tvillinger :) gratulerer. Her er det bare en, er førstegangsfødende så d er kanskje like greit tenker jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fant dere det ut på tidlig ultralyd??

Ikke tenkt å ha tidlig ultralyd så om di plutselig ser to på OUL tror jeg jeg besvimer ;-)

Gratulerer så mye! :D Jeg drømte en natt at jeg skulle ha to, men tidlig ul viste bare en da :P

Så gøy :) gratulerer så mye!

Grattis med to små i magen :) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Alle sa at jeg kom til å få tvillinger, men ul viser bare en :-) men gratulerer så masse til dere :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mon tro om det har skjedd at det bare har blitt oppdaget en på tidlig ultralyd for så at det viser seg senere at det er to :P

Velkommen hit og gratulerer så mye ! :D Tror det er bare du her som vet om tvillinger i magen enda, men kan nok hende det kommer flere etterhvert, eller etter oul :)

Back
Topp