Tvillinger?

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Hei:)
Noen av oss bærer på tvillinger. Blir spennende å se hvem. Jeg er mye mer kvalm denne gangen enn sist, men testen brukte litt tid på å bli positiv, så tror bare det er en her inne:)

Hvordan finner en ut det så tidlig?

Jeg har en magefølelse om at det kan være tvillinger, men tror i grunn ikke det. Er ikke tvillinger i min familie. Men synes jeg testet veldig tidlig. Uansett så er det samme om det er en eller to. Har nå en magefølelse om jente og gutt, men jente følelsen er sterkest.

Jeg synes det virka som jeg hadde to eggeløsninger innenfor 1-2 dager, så jeg lurte litt, men nå tror jeg det kun er en der inne :p

Har tenkt en del på det. Har mange tvillinger i familien :)

Eneste sikre er ultralyd. Veldig kvalm eller ekstra trøtt kan være et symptom.

Hos oss er det kun toeggede på mannen sin side, men det har jo ingen betydning er jo dama sin side det vil være arvelig på. Men tror det sikreste tegnet er å se på ul. Er vel noen som sier de legger på seg fort i begynnelsen og får synlig mage fortere enn normalt når de har båret tvillinger. Til syvende og sist stoler jeg med på ul.

Jeg håper på bare en her... Er mitt første barn, og kjenner at en holder... Men er det to så tar vi det på strak arm, de er velkomne , men hvis jeg får lov til å legge inn et lite ønske.....;)

Vi har mange tvillinger i familien, toeggende.

Å heeeldige meg er kvalm fra jeg står opp om morgenen til jeg har sovnet på kvelden (det beste hadde vært å få sove seg gjennom de 3 første mnd nå). Å det strekker seg sånn i livmoren at jeg tar til tårene innimellom, au! Å magen sier "PoPP, her er jeg"

Har mormor og tanter som er toegged så har det i "blodet" men ikke no mer kvalm enn ved vorje svangerskap så tror nok ikke det er tvillinger hos meg :) tror det hadde blitt litt tett å fått 3 barn med totalt 18 måneder forskjell også :o

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Pappa er toegget, å alle sier jeg er veldi lik tanten min på både kropp, utseende å personlighet. Mer enn dattrene hennes faktisk :P men er sikkert bare en her :)

Kvalme trenger ikke være et tegn. Jeg var hadde ekstrem svangerskapskvalme sist og da var det en unge. De strekningene med livmora er veldig vonde ja. kjenner det godt selv.

Back
Topp