Tvillinger

ABMS

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Drømte i natt at jeg fikk tvillinger. Tok ultralyd på meg selv også, hehe. Men tenk om? Noen som har tvillinger? Hva kan øke sjansene for å få det?
Et det samme om det er en eller to spirer i magen for meg altså
 
Eg og har tenkt tanken på tvillinga sio eg e så ufattelig trøtt og kvalm. Meir enn andre gonga! Men e jo heilt sikkert Ikkje da.:-) e da tvillinga i familien auke kjangsen! Å om du e øve 35 år. Å om du e høgare og tyngre enn gjennomsnittet har eg lest i allefall:-p
 
off min fæle tanke er at hvis det er to inne der så er det ikke så farlig om vi mister fpr da er det jo uansett en igjen!!
hørt så grusomt?!
 
Mannen vil ha to barn, maks. Og jeg tre. Er det tvillinger får jeg viljen min, men vil likevel helst ha en om gangen da. Litt overfladisk kanskje, men grunnen er ikke hovedsakelig alt slitet, men hvordan kroppen ser ut etterpå, hehe. Stor nok endring med bare en
 
Hadde ikke gjort meg noe med tvillinger :P Men vi har ingen i familien, Så skal vel ganske mye til for at det skulle skjedd.. :P Helt greit med en om gangen også ;)
 
Er tvilling selv, men HÅPER på å IKKE å få tvillinger Hehe.. Skrekken i mine øyne! :)
 
Det er bare 2eggede tvillinger som arves videre til jenter. Men det hopper også over ett ledd, så hvis du er tvilling, vil mest sannsynlig ett av barna dine få tvillinger...:)
 
Sjansene for å få tvillinger skal visst øke hvis man tar pergotime. Noe jeg gjorde, så jeg er veldig spent! Det er nok bra at man ikke får bestemt dette selv, helt sikker på at det er minst like bra med to som en, men man ser jo for seg en om gangen! :p
 
får man tvillinger eller flere så blir man glad for det, men er helt klart litt mer jobb i starten, hvertfall til dem begynner å gå, eller blir ikke mindre jobb å løpe etter 2stk! Men sånn etterhvert har dem mye selskap i hverandre som søsken flest ;) Får jeg tvillinger må jeg ha trillingvogn må ha plass til storesøster også :p det kan bli litt utfordrende hehe :) Har faktisk alltid ønska meg tvillinger, men nå som jeg venter mitt 3. så er det beste om det kun er 1 der ;) 4barn er litt mye for meg, men for all del, hadde nok gått bra det også. Da må vi i så fall kjøpe nytt hus og diverse :) hehe :)
 
Hvis jeg kommer på ultralyd og de finne to inni der, så legger jeg ned og griner:p

Neida.. joda..

Hadde nok takla det, men ønsker meg virkelig en om gangen;) (har to fra før på 3 og 4)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sjansene for å få tvillinger skal visst øke hvis man tar pergotime. Noe jeg gjorde, så jeg er veldig spent! Det er nok bra at man ikke får bestemt dette selv, helt sikker på at det er minst like bra med to som en, men man ser jo for seg en om gangen! :p
Hva er pergotime?:-)
Enig med deg. Man ser for seg en om gangen:-p
 
Back
Topp