Tvillinger

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
Ja, jeg lurer virkelig på hvem av oss som få det :D
Noen her inne må da være gravid med flere enn en ;)

Huff, DET hadde blitt hektisk det...
Først ikke! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det skulle ha tatt seg ut gitt :D
Selvfølgelig vil vi ønske velkommen hva det enn er, eller hvor mange det enn er,
Men det vil bli litt hektisk ja :) <3

Blir spennende å Se :)

Er jo allerede ei her inne som vet at det er tvillinger ;)

Det var bare en på sjermen, og var nervøs, mye dobble i familien.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke meg, ikke meg :p hadde stort ønske om tvillinger før, men ble Jammen travelt med 1 gitt :p 2 tette holder :D å min bror har tvillinger, så da er jeg fornøyd :D

jeg hadde 2 men de sa jeg hadde mistet en.. hadde fått hakeslep om jeg hadde sett 2 på neste ul nå etter å få beskjed om at den ene var borte haha

Nå som jeg har vendt meg til tanken så syns jeg bare det er koselig <3 Men før så tenkte jeg alltid "stakkars dame" når jeg hørte om de som fikk tvillinger :P

Vi har jo alltid hatt planer om to barn, så hvorfor ikke bli ferdige med engang xD hihi

Jeg er spent på det selv. Har så mye sterkere symptomer denne gangen enn med de to forrige. Er det to blir det en veldig omstilling for oss, og mannens største frykt er nettopp det. Da sitter vi her med fire relativt tette barn, men skal gå det og:) Min glede ved det er at da får vi to som skal få navn. Og det er jo så mange fine navn!

jeg har faktisk lyst på tvillinger :D sambo også! eneste minuset er at vi vil ha 3 barn tilsammen og om det kommer 2 i slengen dette svangerskapet så er jo jeg ferdig med babyer, og det er kjedlig..

Selv satser jeg på bare en, tror ikke ting kommer til å gå rundt med to til :p
Jeg har ei fra før, og mannen har ei fra før, så tre holder i massevis, i hvert fall i noen år til :)

Ikke vi i hvertfall! hehehe :D Hadde det vært med første så ok, men nå når vi har en på 3 og en som blir 1 i morgen, er ikke tvillinger på bestillingen haha :P

Åå, Rugekasse: min blir ett på lørdag <3

Ellers så har jeg alltid ønsker meg tvillinger, men siden dette er nr 4 så hadde det vært greit om det bare er en;) men jeg har hatt veldig sterke symptomer og fryktelig dårlig matlyst -noe som er ulikt meg både etter og under svangerskap. Dessuten var teststreken veldig sterk på 16 dpo, men det trenger jo ikke bety noe:) har lagt ut bilde på testtråden:)

Gratulerer på forskudd :D

Vi har tvillinger både på sambos side og på min, men ingen av hverken søsken eller søskenbarn har fått det (og det er MANGE!) så vi venter bare på at bomba går av på UL :p
Han jobber 200-300% da (driver egen bedrift) så jeg håper virkelig ikke vi får tvillinger!

Jeg venter tvillinger :) er 7+ 2 i dag . Er fortsatt litt i sjokk :) fikk tidlig ultralyd pga blødninger og der var det jammen meg to bankende hjerter . Har ingen barn i fra før, så det blir sikkert en overgang fra 0 til 2 barn :)

Jeg venter tvillinger :) er 7+ 2 i dag . Er fortsatt litt i sjokk :) fikk tidlig ultralyd pga blødninger og der var det jammen meg to bankende hjerter . Har ingen barn i fra før, så det blir sikkert en overgang fra 0 til 2 barn :)

Endelig en til :D Jeg og fikk tidlig ul pga blødning, her fant de også to bankende hjerter <3 Vi har heller ingen barn fra før så det blir en stooor forandring :)

Jeg mistet en tvilling med nr. 2, så jeg er veldig spent på hva som vil vises på UL...alt er velkommen, men jeg klarer meg fint med bare en :P

Her spøker mannen min med at det må være to inni der, ettersom jeg ser ut som jeg er 4 mnd på vei etter 7 fullgåtte uker ;) Men for å være ærlig hadde jeg tenkt til å ta ett barn av gangen. Vi har en toåring fra før og jeg tror ikke jeg er klar for å bli 3-barnsmor ;) Skal på ultralyd på tirsdag, så da faller dommen..

Back
Topp